לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שרוטים ! XDD



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 474554673 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ווואי אלוהים כמה זמן לא הייתי פה !!!


ווואי אני בעצבים עכשששיו,עשיתי פוסט שלם והכלל נמחק !

 

אז לצערכם החפירה הזאת תהיה יותר ארוכה .. אז תתאבדו כמה שיותר מהר ( אבל אחרי שתקראו ותגיבו , העולם ימות אתם מגיבים , אחרי זה תלכו להתאבד .. לא ממש אכפת לי ! )

 

הדבר הראאאשון שאני לא מצליחה להוציא מהראש שלי גם אם אני ינסה ההכי העולם אני לא יצליח לשכוח ,

זה : ההווופעה של טוווווקיוו הווווטל !

 

אלוווווההיים אני עדיין באטרף וכבר עבר פאקינג שבוע מאז ואני עדיין לא מאמינה שזה עבר ...

זההה היה פשוט מדהים , וזין על כולם הייתי שורה ראאשונה בזכות הדחיפות

אמא'לה .. הגעתי לשם באיזה 6 ומשו והייתי שורה אחרונה .. דרך אגב הגעתי לשם עם בת דודה וחברות שלה.

אקיצר איך שהתחילה המוזיקה ודקה לפני שהזונעות נכנסו אני וחברות שלי פשוט התפצלנו מכל הדחיפות זה היה כזה מפחיד ,

ובפוקס תפסתי לחברה שלי את היד אז ככה שהייתי איתה כל ההופעה !

בנוסף לא רק שהיו לי כבר סימנים כחולים בגלל הדחיפות .. כאילו כל הטנקים האנושיים שהיו שם עשו את זה בכוונה .. ווי עוד שניה נכנסתי באיזה אחד , בסוף הרמתי את הראש כולם שמה גרגמל אז ויתרתי ! XDD

אקיצר .. מכל הדחיפות של הגעתי לשורה ראשונה , בדרך, כזה אני רואה אנשים בוכים עוד שניה מתעלפים לי על הראש , מזה נבהלתי .. O =

עכשיו לא מספיק יש לי כבר כאבי גב , יד , רגליים ... ועברו רק 20 דקות של ההופעה , ההיו לי סימניים כחולים מפחידים כאלה בבטן , ברגליים , ואיכשהו זה הגיע גם לגב ..

בכל מקרה גם אם זה נשמע לכמה אנשים פה מפחיד מה שהיה שם ..

לי ממש לא היה אכפת מכל ההדברים האלה .. אני יכולה לסבול כל כאב שיש .. אני יהנה מזה !

אבל באלוהים כמה שכאב לי .. זה פשוט היה שווה את זה .. לראות את ההופעה, ואת טלללי המדהימה הזאת , ואיכשהו הצלחתי להדביק לאנה נשיקה חחחחח והיא לא שמה לב עלייי !

איייין אייין אני מוכנה להרוג את עצמי בשביל ההופעה הבאה ( יסנילים .. אחרי ההופעה לא לפני ) ..

 

 יא מסכנים עכשיו שנגמר הקטע החשוב .. תלכו להגיב .. ת'אמת ימשועממים  ( למי שקרא את החפירה )

קראתם את כל זה עכשיו ולא תלכו להגיייב ?

 אני כזאת מטומטמת מדה פאקה ! .. מה אני שואלת אותכם ?

 יייאלה עברייני מקלדת מתוקים .. ללללהגייייב , אם לא הבנתם עד עכשיו אז משו דפוק אצלכם בראש !

 

 

 

ואווווווורלי ייייאא זונננע אני חייבת לך התחנפות קטנה ..

חחחחחחחחחחחחחחחח  XDDD

ת'אכלו ת'לב אני קיבלתי מתנה פ'חח פ'חחח , תיקברו !

 

ואני עד כדי כך משועממת שאני כותבת פוסט כבר שעה ... ועכשיו השעה 03:30

ואני אצל חברה שלי שכבר הלכה לחרופ מ –2 !

גם כן אנשים לא יודעים ממתי ללכת לישון .. ואני לבד עכשיו משחקת עם החתולה המפגרת ..בואנה , החתולה פשוט מטומטמת ..

 אני עושה לה רעש עם הידיים , היא כולה מתפחלצת ובבורחת XDDDD

 

יייאלה מספיק לחפור ( כן כן לכל חסרי חיים למיניהם , אני יודעת שחפרתי אז שבו בשקט סתמו .. )

בבבבבבבבבבבבבבעעעעעעעייייייייייייייייי

 

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2007 02:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חָנוווווש , D: ב-20/10/2007 20:09
 



המתנה של ג'ן ..


טוב אז ככה ... בגלל שאני בקטע של חיות כרגע אז החלטתי לתת לך משו

מכל הלב ! XD  גם כי זה היום הולדת שלך : ]

 

רציתי לתת לך  את החשפן הכוסון הזה ! תהננו לכם ..

 

כמו שאת רואה את לא צריכה לעבוד הרבה XDDD

דרך אגב .. הוא גומר מהר !

אעאעעאע ואל תבגדי בו עם סאקי ... הוא נורא רגיש P =

 

ולסיום ?

מזזזזזזזזל טווווווב ! ; )

 

ייאלה לכי לאהובך החדש .. תהני !

 

 

 

נכתב על ידי , 3/10/2007 23:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jenn:] ב-4/10/2007 09:37
 



פוסט למתנות ! XDD תגידו שאני לא מתחשבת ..


 

טוב אז ככה

ראשונה שזוכה לכבוד זה שירה !

למה ? ככה ... חחח לא סתם , פשוט היא הראשונה : ]

 

טוב אז המתנה שלך היא זאת ..

 שתיי הכללבים שלללי 3>

איייייזה סקסי ? נכון ?

מקנא בך ..

חחח כן כן אני יודעת .. המקוריות שלי לא משתווה כרגע לשל אורלי .. אבל לא לדאוג ! .. זה עוד יגיעע ובגדווווול @! איזה לשון אעאע ? תגידי שזה לא עושה לך את זה O = חחח לא כולם עובדים כזונעות ! הוא עובד כג’יגולו ! .. יותר מחרמן , חחחחחחח ; )))) יייאלה עכשיו אני צריכה לעבוד על המתנה של ג’ן , לא רוצה לדמיין מה יקרה לי אם אני לא יתן לה ! OOOOO = לילה טוב , מוווואה : ]

 

 

נכתב על ידי , 3/10/2007 18:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אור אלקיים ב-3/10/2007 23:55
 



לדף הבא
דפים:  

140
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל; ) אלקי * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ; ) אלקי * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)