לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WeLcOM tO my UNLovED LiFE


JuST BecUsE NO OnE LiKEs IT

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 487632670 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

||פוסט אחרון||



רק שורה אחת,

     "את אומרת שכולם, ובמיוחד אלה שהכי קרובים עלייך פוגעים בך,
                                                       אך את לא רואה כמה שאת פוגעת באחרים"

אם תיראי את זה, את יכולה לא להתייחס, ולא לבקש סליחה, פשוט תביני סוף סוף שלפעמים צריך לדאוג גם לאחרים ושלא כל העולם סובב סביבך, אז בבקשה כדי שלא תפגעי באנשים אחרים תפתחי עיינים.




אז ככה,
זה לא כמו שהיה רשום למעלה פוסט אחרון, אך אני פותחת בלוג חדש,
בלוג זה ימשיך להתעדכן מידי פעם אך לא כל הזמן.
אני לא יפרסם פה את הבלוג החדש, כי מי שצריך לדעת עליו בסופו של הדבר ידע.





נכתב על ידי , 15/5/2009 13:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת|| פוסט עלייה



כל יום עובר לו בידיוק כמו הקודם.
אין שום שינוי ככה זה ניראה.
אך בתוכינו אנו יודעות שזה כבר לא אותו דבר,
שתינו השתנינו.
לא זה לא מוזר, לא..
ככה זה בחיים צריך להסתדר עם מה שיש.
אך עם הזמן זה מתחיל לעצבן.
אנחנו לא מתיחסות אחת לשניה כמו שזה היה פעם.
ואני יודעת שגם אני לא בסדר,
אבל אני אוהבת אותך, אני מראה לך את זה, את זה המלאך שלי, החיוך שלי והשמחה
אך בישבילך אני כלום, מקום פנוי, משהו שיבוא וילך.
אני מחקתי חצי מעצמי כדי להיות איתך חלק אחד שלם.
ניסיתי לעזור כמה שאני יכולה,
אך כניראה לך זה לא הספיק.
את אומרת שאני לא תעניינת אחרי שאני כל היום חופרת לך כדי לנסות להבין מה עובר עלייך,
אך לא זה לא מספיק.
אני כבר לא יודעת מה לעשות
מיילה המילים האלה כבר לא נישמעות,
הכאב יותר מידי חזק,
יש פשוט יותר מידי, שהזמן כבר לא יוכל לרפאה.
אני אוהבת אותך.
אבל כדי להפסיק את זה צריך לעשות משהו ולכן
אני הולכת.


השיר הזה מוקדש לך.

My Immortal
Evanescence

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone

But though you're still with me
I've been alone all along

אני מציעה לך לשמוע אותו ביו טיוב כדי להבין טוב יותר.


נכתב על ידי , 8/5/2009 13:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,296

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx_NaDiKK_xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx_NaDiKK_xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)