לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוקסית אמיתית


כאן כל החיים של פוקסית אמיתית

Avatarכינוי:  עופרה (ע"ר)

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

היי


הי  זאת אני עופרה (שעופרה זה רק כינוי)........

תודה לנמש שפתחה לי את הבלוג.....

כאן אני יעדכן אותכם מה קורה בחיים שלי (שהם יפים מאוד).

אבל קודם כל אני רוצה לספר לכם אנשים על הטראומות שלי בחיים:

-הארבל (זה מפחיד ועוד אמא שלי היתה מאחורי (סיר לחץ רציני).

-מחנה חוויה( המחנה הראשון שלי וגם בו נהרס לי הפאלפון הראשון שלי (וזה הרס לי את המצב רוח))

-האינפוזיה שלי שקיבלתי במחנה של נוער העובד והלומד (עשו לי את הזריקה פעמים בגלל שבפעם הראשונה היה בעיה עם המחט( ומה שעוד יותר עוזר לי זה אחרי שנתנו לי את הזריקה השניה הרופא (שנתן לי את האינפוזיה)עזר בזה שהוא אמר לי:

"זאו עברת את הזריקה עכשיו יש לך פלטיק בוריד כדי שיזרום לך המים"?

 

טוב זהו להיום מקווה שאתם בסדר (אחרי הטראומות שלי)

מואאאאה עופרה=]

 

נ.ב

היום יש יומולדת 77 לנען (הקיבוץ שאני גרה בו)

נכתב על ידי עופרה (ע"ר) , 3/10/2007 16:46  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



123

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרה (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרה (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)