לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The souls of distortion



כינוי:  sunday morning call

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סוף בלוג


נמ כן. זהו. (:
נכתב על ידי sunday morning call , 7/10/2007 18:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדרך אל ההיגיון.


ללא מילים אנשים חיים באושר

מסתפקים במועט ובפשטות העולם.

בגלל איזו מחשבה שהכול כאן יפה...

ברגע אחד הכול נעלם והכסף נלקח.

 

ללא מילים אנשים חיים ברעב ובעוני

מחפשים מקום מפלט מפינה לפינה בחור הגדול הזה.

והכול בגלל איזה רגע שדחק אותם לקצה.

 

ללא מילים אנשים מתקדמים צעד ועוד צעד

אל הכיוון שאליו שאפו כול חייהם.

ללא מילים ברגע, מישהו קם והחליט שזהו הצעד האחרון בחייהם.

 

ללא מילים אנשים מאוהבים מחוברים בנפשותיהם

צוחקים מבלים העולם קטן לרגליהם.

רגע אחר בגלל איזה מישהו ואנשים בוכים על גופם.

 

ללא מילים אתה יושב ומחליט שזהו זה וכלום כאן לא משנה.

אתה מחזיק בחיים, ופשוט מרפה.

נכתב על ידי sunday morning call , 6/10/2007 18:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא אפרוש

לא הגעתי לרמה כזאת.

אני אמשיך ואמשיך רק בשביל החניכות שלי.

לא יגיע המצב שבגלל מישהו אני אפרוש.

לא יגיע

נכתב על ידי sunday morning call , 6/10/2007 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsunday morning call אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sunday morning call ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)