לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's all about Me : )



כינוי:  aliinii : )

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


סתם התחשק לי לכתוב קצת

אז מה קורה איתי בזמן האחרון,בערך מה שקורה איתי בשנתיים האחרונות...קשה לי..מאוד אפילו,ואין לי מושג איך למצוא לזה פתרון..אז נכון שמתחילת השנה אני מרגישה קצת יותר בסדר,בערך,בעיקר כי אני מעסיקה את עצמי בבצפר ועבודה..לפחות ככה יוצא לי פחות לחשוב,וזה אחלה בשבילי..אבל בלעדיי זה..זה כאילו ששומדבר שאני עושה בחיים לא שלי לא שלם,לא שוווה את זה,כי זה העיקר בחיים,בשביל זה אנחנו חיים-בשביל לאהוב ולהיות נאהבים..ובלי אהבה,אפילו מיליון דולר לא ישפרו לי את המצברוח..ולמרות שאני מנסה להעסיק את עצמי ולשכוח את מה שקורה אצלי בלב בסופו של יום,כשאני הולכת לישון,הכל חוזר אליי..ובעיקר מחשבות עליו,הוא שקיוויתי שיציל אותי מהמצב שלי..הוא שגרם לי לאהוב אותו ועכשיו רחוק ממני,כבר לא שלי,ובעצם אף פעם לא היה שלי..אבל אני מתגעגעת אליו,המון,אפילו שאף פעם לא הינו ביחד..הוא נתן לי להרגיש מיוחדת,חשובה,בשבילו..ואני מתגעגעת אליו ..או אולי בעצם מתגעגעת לתחושה שהוא גרם לי להרגיש,שאני כל כך מחפשת להרגיש שוב.ובינתיים,אני מצליחה להנות לפעמים,ולצחוק מכל הלב כמו שאני אוהבת..אבל בסופו של יום-אותו ריק שממלא לי את הלב נותן את אותותיו,ומזכיר שהוא עדיין שם,שאני לא אשכח,חס וחלילה.

שנה חדשה,התחלה חדשה-זה נשמע נדוש,וזה באמת נדוש..אבל כרגע זה הדבר היחידי שאני מצליחה להתלות בו,אני באמת מקווה שהשנה הזאת תהיה התחלה חדשה,של דברים חדשים..אני מאמינה בזה בלב שלם.

 

שתהיה שנה טובה,ואולי סופסופ,אני אמצא את מה שהלב שלי מחפש . .

נכתב על ידי aliinii : ) , 24/9/2009 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,172
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaliinii : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aliinii : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)