לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אל חיי ה=מ=ש=ע=מ=מ=י=ם=!!!!

Avatarכינוי:  No*EmO*BoY

בן: 30

ICQ: 312360586 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

עיצוב חדש +דשים....


הייי אנשים ...מה קורה ? ? ? (אני מכחה לתשובה ....)
אצלי הכל אחלה ..אני ויולה ביחד (יאיייאאאיי) לוב יו יולה !!!!
מממעשיתי עיצוב חדש לדעתי יצאה יפה מה אתם חושבים (תענו גם אל זה ) ...
טוב יאאללה דשיםם..(ואני מכחה לתשובות שלכם !!)
אממממממ
כע ...:דש ליולקההה.
לאולגי בולגי
לסרינה
לאן
ממ טוב אני אחרי רולר אני לא זוכר למי צריך לתת דש .. (אני בקושי זוכר איך קוראים לי.....)
אז דש לכל מי שקורה את "זה"
נכתב על ידי No*EmO*BoY , 29/3/2008 15:08  
1534 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים חדשים


יאי אני מרגיש התחלתיכאילו חיים חדשים אחרי שהמשכתי מקסושה ...
אני שמח ,קורהים לים לשם שי.. ואני צריך דחוף להשלים אם הרבה אנשים ...
אכה קודם כל סליחה כללמחה ובנוסף אני יגש בצורה פרטית לא ,
אני ..ויולקה ביחד .. שזה עוד דבר טוב שקרה לי ... ,קיבלתי מצלמה חדשה וחייתית 1!!1 כאילו אבא שלי קנה מצלה לפני חודשים ועכשיו הוא קנה אחרת בשבי העבודה אז זות נהיתה שלי !!! וביצור יש לי חיים נורמלי ם שזה מוזר לי !!!
אז ככה אנשים תגיבו וכל מי שאניצריך להשלים איתו אני מבקש סליחה שונית עכשיו ואני יגש באופן אישי לכולכככםםם
!! בימים הקרוב .. בהיי גיבו !!
נכתב על ידי No*EmO*BoY , 24/3/2008 21:52  
3420 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאיי אנשים מה קורה .??


היי מה קורה אנשים .?????? תענו אל זה !!!
טוב ככה לא עדכענתי פול זמן ... אז ככה לפני כמה ימים גיליתי שקסושה לא חוזר בטוח .... ואז נישברתי .. רציתי כבר להתעבד אבל אנשים תמכוח בי בדקות הראשונות וגם בהמשך ואנירוצה להגיד תודה ענקיייתתת ל יולקה ג'ני שבאמת עזרו לי ותמחו בי אבל כמובן לעוד הרבה אנשים שגם ניסו לעזור ... תודהה אנשיםםם אחרי יום דיברתי אם אחותי וסיפרתי לה אלזה והיא הביא אותי למצב שעכשיו אני חושב שאם החיים מפרידים בינינו כל כח הרבה פעמים למרות שאנכנו מנסים לחזור אז אולי זה לטובתינו ואולי לא צריך להלחם בזה ... זה מה שהחזיר לי את החיוך לפנים ...נכון שטיפה עצוב אבל זה מה יש ואחותי הראתה לי את זה כרגיל ....

ועכשיו ..... אניבן אדם שמח .... שאוהב לשמוח ולשמח אנשים אחרים ... ששנוא ערסים כרגיל .. וגם פרחות\פקאצות שאוהב אימויות ופריקיות שאוהב שיש סביבו אנשים נחמדים שלא מזיינם תמוח ...

ואנשים אני מבקש היונחמדים אלי ואני היה נחמד אליכם אולך ... אנימבטיח שאני היה ממש נחמד לכל מי שנחמד אלי תודה ..כי נימעס לי לריב אם אנשים או לגרום לאנשים לבכות או ליות עצובים

טוב כל מי שקורא את זה יש לו דש ענקיייי ,חם ,ואוהב ממני !! תגיבו לי אנשים ...

 

עריכה : אחותי שואלת איך העיצוב שלה ..... אתם מוזמנים ליד למה כמה הוא יפה וחמוד ..אל תתבישו !!1XD סתם תגידו מה אתם חושבים ...

נכתב על ידי No*EmO*BoY , 18/3/2008 21:39  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי כולם......כנסו לא תפסידו ...


היי איןלי מה לומר .... אז אני פעשות לא יגד כלום ..
חוץ מ...דברו איתי אנשים !!!!!
נכתב על ידי No*EmO*BoY , 8/3/2008 21:40  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אנשים D:


אז ככה יש הרבה מאוד חדש חלק טוב חלק רע אבל חדש ...
אני יתחיל מהרע כי אם זה שזה רע זה מאוד חשוב ....
אני מדבר אל מה שקורה בדרום(שדרות,עשקלון..)
ערבים מסריחים שכמותם ...!!!! מי נתן להם סכויות בכלל ....
למה ניראה להם שמותר להם לעשות את זה ??? אה???
אמ עוד לא אבנתם באיזה הקשר זה אז אני מדבר אל אן ...אחת הידידות הכי טובות שלי אחת האנשים הכי נורמלים סבבי ... הכי לא צבועים ומסריחים... ועכשיו יורים לה אל העיר ומחניסים אותה לפחד למה ...סתם ככה מרוב טיפשותם .... זהו .... וזה פאקינג לא טוב והכי גרוע שאני לא יכול לעשות כלום לעזור לה .. אני בקושי מצליח לדבר איתה.... ו... לא יודע אני מצעד אחד אפ פעם לא כוויתי את זה אבל אני לא מאמין שזה ככה ..... קיצר אין לי מילים .....1!!!
מצעד שני משהו טוב .. אני .....וליהי ביחדדדדדדדדדד3>>>>>>>>
היום הלכנו לגג של השקם וישבנו ואז התנשקנו ושאלתי אם זה כן והיא אמרה כן ..... ומאז אנכנו ביחד ..... (ואז יובל זיין לי ולה תמוח שניתנשק ואנכנו בפרנציף לא רצינו ....) קיצר ה גם טוב וגם רע......

אין לי מה לומר ...... אממממ תגיבו .. תגידו משהו אל תשתקו ,אל תהיו נבעלות וסתם תקראו בלי תגובה .... טוב .... טנקס...
נכתב על ידי No*EmO*BoY , 4/3/2008 21:47  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo*EmO*BoY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No*EmO*BoY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)