לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מבראשית ועד לתחתית


נקודות ראות הן כהסתעפות שבילים וביניהם שביל הזהב אליו אנו חפצים להגיע. רק באמצעות בחירה אמיתית, המבוססת על שקילת רעיונות ואמצעים, נוכל להיות שלמים עם החלטותינו.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

"הייתי רוצה לשכב איתך בים התיכון"


 

אילתור שנכתב בכמה דקות, כדי לשמר את הלחן שלו:

 

הייתי רוצֶה לשכב איתַךְ בים התיכון

לעשות לָךְ פונדו או ילדה

כמו שהיינו חולמים מאחורי דלת סגורה

בביתי או בביתך

 

הייתי רוצה לשכב איתך בים התיכון

ללחוש את שמך באוזנייך

או להכניס את אוזניי לפיך

 

המרגש בנוח

ולי אין כח

לזרום איתך

אל שמיים כחולים 

 

הייתי רוצה לשכב איתך בים התיכון

להרגיש את החול בין שינייך

לקשיב לכחכוך גרונך

כשאחנוק אותך

כאן לצדי

 

לא לא

לא לי ולא לך

יש מושג מה עושים כאן

עם כל כך הרבה בקבוקים ריקים

של אלכוהול

מפוזרים סביבנו

אז אנחנו שוכבים

מתכסים בחול

 

עכשיו לא קר לך

ואני מחבק אותך

כמו שרצית

 

נו טוב,

גם בקשרים על רגל אחת

יש ויתורים.

 

נכתב על ידי , 18/12/2009 16:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמי ההיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המי ההיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)