לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מבראשית ועד לתחתית


נקודות ראות הן כהסתעפות שבילים וביניהם שביל הזהב אליו אנו חפצים להגיע. רק באמצעות בחירה אמיתית, המבוססת על שקילת רעיונות ואמצעים, נוכל להיות שלמים עם החלטותינו.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

אורי [סיפור]


התחלה שלו:

אורי ישב ליד השולחן הריק, דפדפת הייתה מונחת לפניו וסט של עטים חדשים, הסדר הפריע לו אז הוא הוציא מספר חולצות מהארון וזרק לכל עבר, הוא גם קפץ על המיטה מספר פעמים אבל זה היה יותר משעמום, אין ברירה חייבים לשבת ולכתוב.

 

זה היה לילה יפה. הוא הביט עליה. אורה הלבן הפנט אותו. אילו יכול היה  לגעת בה, רק לרגע. יללה מקפיאת דם נשמעה באוויר הלילה/יללה קרובה מאוד. הוא הביט בחשש לכל עבר ואז הוא ראה אותו עומד מולו. יצור שעיר המתנשא לגובה של כשני מטרים וחצי עומד על שתי רגליו כמו אדם רגיל אבל ראשו. הוא ראש של מפלצת, שיניים חדות ואף מאורך. "אדם זאב" חשב לעצמו בפחד. " אבל זה לא יכול להיות ...." מלמל לעצמו בזמן שהמפלצת התנפלה עליו ופירקה אותו לחתיכות.

 

אורי קימט את הנייר לכדור וזרק לסל אשפה, "למה הסיפור היה חייב להיגמר ברע, למה???" .

 

לואי הביט באדונו מתוך הכלוב. "לואי רוצה קרקר, לואי רוצה קרקר". הוא ידע שהוא צריך למשוך את תשומת ליבו של אורי. אם הוא רוצה לעזור לו. אורי הסתובב אל התוכי שלו. הוא ידע שהתוכי הזה ממזר גדול. אבל הוא אהב אותו בכל זאת. "מה אתה רוצה ממזר". "לואי רוצה קרקר, לואי רוצה קרקר". אורי קם מהכסא ולקח קרקר ניגש ונתן אותו ללואי. לואי לא לקח את הקרקר. אלא הביט אל תחתית הכלוב שלו, על חתיכת העיתון שהיתה שם, פרסומת לבושם, אשה יפה אשר מחבקת בקבוק ממש גדול. הוא חייך לעצמו ,"לואי אתה גאון".

 

המשך שלי:

אורי הבין את הרמז של לואי, בחן את חתיכת העיתון וניסה להבין מה כל כך מיוחד בה. "הבקבוק!" קרא בהתפעלות. "זה לא בושם, זה השיקוי שגדליהו, אחיו החורג של לואי, רקח בעצמו. לואי, אתה גאון!"

לואי כיווץ את כנפו הימנית והיכה קלות במצחו באכזבה, שהרי כוונתו הייתה לרמוז לאורי שיכתוב איזה סיפור רומנטי המכיל סקס. לואי אהב את סיפורי הסקס של אורי, היה בהם ריגוש אמיתי.

 

אורי לא בזבז רגע והחל להתרוצץ ברחובות. כל איש שני וחצי היה נראה לו שתוי להחריד. ואולי זה רק אורי שדמיין אנשים מתנדנדים תוך כדי הליכה ועושים בלוני רוק עם הפה...

אורי רץ ממדרכה למדרכה, תקף את הרשויות ועקף אותם מימין, אבל כל זה לא עזר לו להגיע אל גדליהו, שלפי תחושתו של אורי התחבא במערה של הר ההימלאיה. "זהו, שם אמצא אותו!" נרגש אורי מן הרעיון.

כך אסף את הציוד הדרוש, ויצא אל המסע הראשון שלו- מערת ההימלאיה!

מכשולים רבים עבר בדרכו הארוכה, וביניהם: יצורים עגולים וירוקים עם המוני זרועות דקות ודוקרניות- בהם נלחם בגבורה. יצור מהלך על שניים לבוש חולצה כחולה דהויה, אשר ידו האחת עשויה פלדה ובקצה שלה שתי שיניים מחודדות. והנורא מכל- המפלצת השעירה מהסיפור שכתב בבוקר היום- התייצבה מולו! לבסוף ערף את ראשה ותלה אותו על עמוד שנראה כמו חלק מבית, שעמד כמה מטרים ממנו. המאבק היה קשה, אבל הקשה ביותר, היה מול היצור משנה הצורה. אותו יצור יכל לשנות את צורתו לכל צורה שרצה. הפעם, החליט להשתנות לצורתו של אורי. הוא אפילו נלחם בדיוק כמותו. הניצוצות שהתעופפו באויר וקולות של זכוכיות נשברות לא הזיזו לו לנסות ולהמשיך להביס את האויב. מסתבר שאורי לא היה מספיק חזק כפי שחשב.. שבילי דם נטפו ממנו ולא היה לו ספק שהספיק לשבור יותר ממרפק. תוך זמן מה אפילו אבד את הכרתו.

 

כשהתעורר, הופתע למצוא את עצמו בבית החולים.

- "הוא התעורר! נערוך כמה בדיקות, ומצדי, אתם יכולים לזרוק אותו לכלא", אמרה האחות בעלת השיער הקצוץ שנראתה כאילו עברה השתלת גבות.

- "כלא?!? מה כלא??" אורי לא הבין מה רוצים ממנו. לרגע חשש שהתעורר בגוף אחר, אבל לא יכל להטיל ספק בגופו.

- "כן כפרע, אתה מואשם באחזקת סמים קלים", אמרה האחות הערסית ממקודם

- "ושלא תחשוב שאנחנו לא יודעים שהשם האמיתי שלך הוא רמי!" הוסיף אחד השוטרים

- "אבל.... מה!?" השתומם אורי, "יש לכם מושג על מה אתם מדברים?! לא אותי אתם צריכים לעצור, אלא את גדליהו, זה שהמציא את השיקוי שהופך אנשים חפים מפשע לתוכים! הוא מאוד נבזי... המטרה שלו היא להשתלט על העולם. הוא הפיץ אותו בצורת בושם, אנשים ישתמשו בבושם הזה ותוך זמן קצר יהפכו לתוכים!"

- "אנחנו בטוחים בזה.. מי זה גדליהו?"

- "אח של לואי, שגר אצלי"

- "לא ידעתי שאתה גר עם עוד גבר.."

- "אה, לא.. לואי הוא התוכי שלי"

- "כן כן.." מבט מופתע התפרש על פניהם של השוטרים

- "אתה גם מואשם ברציחת הכלב של חווה הזקנה, ותליית ראשו במרפסת ביתה"

- "אתם לא שפויים, בחיי!" נאנח אורי. הוא כבר הבין שאין לו סיכוי. "ואיך בכלל מצאתם אותי?"

- "זה לא היה קשה... השכנים שלך ראו אותך נאבק בשיח ענק של ורדים מול הרחוב שלך. אחר כך התנפלת על אחד הדיירים שהחזיק מלקחיים בשביל להפוך את הבשר שעל המנגל בחצרו, ולבסוף כנראה חזרת לביתך. מצאנו אותך שוכב מדמם מול מראה שבורה בחדר שלך..."

- "לא יכול להיות! אתם לא מאמינים לי!" צעק בזמן ששני שוטרים גררו אותו אל מחוץ לבית החולים, כשהוא כפות באזיקים. "יום אחד כל האנשים בעולם יהפכו לתוכים ואתם תצטערו על זה!!", צווח אורי

- "איך אמרת שהבושם נראה?" שאל השוטר הראשון

- "לא אמרתי, אבל זה הבושם החדש עם הדוגמנית ההיא. נו, יש פרסומות שלו בכל מקום"

- "אה, זה. בושם מצוין! יש גם לגברים וגם לנשים. כבר שבוע אני מסתובב איתו וכל אישה שעוברת לידי שואלת אותי מה השעה"

- "שבוע?..." שאל את עצמו באכזבה, "חכה חכה, זה עוד ישפיע גם עליך"

שני השוטרים העיפו מבט זה על זה, "השפעה של סמים..", אמר אחד מהם והשני הנהן. הם הכניסו אותו בכח לרכב המשטרתי, ונעלמו באופק.      

 

 אחרי חודש ושלושה ימים בתא הכלא, הוא היה בטוח שביום שקרא לשוטר הראשון (שהיה בעצם סוהר) כדי לבקש מים, ניגש אליו תוכי...

 

 

נכתב על ידי , 12/11/2006 23:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמי ההיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המי ההיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)