לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Free


החיים וכל מה שסובב סביב זה

Avatarכינוי:  \=Only Me

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סתם.. היוםם..


סתם משעמם לי..

היום היה לי מת"יא או משו כזה..

זה גשר לתיכון כזה..

עזבו^^

הקיצור, כל המורות שמה פשוט פיגור! וגם כולן שונאות אותי!

כאילוו כולם חמודי חמודה רק אני לא!=\

המורה לאנגלית פשוט מטומטמתת! נתחיל בזה שהיא חושבת שאם היא מורה לאנגלית היא צריכה להראות כמו אחת כזאת. היא שמה קשת עם סמל של ארה"ב היא עושה מבטא כזה של אינגלישיםם [??] נגיד אנחנו בהפסקה ומתחיל השיעור.. אז היא באה עד אליך כדי להגיד לך שאתה איתה.

והיא לא תעזוב אותך עד שאתה לא תיכנס לכיתה! כאילו מה הקטע?!

המורה לטרפיה (טרפיה > שיחרור של הגוף והנפש.. או משו כזהה) קודם כל קוראים לה אטי אנחנו קוראים לה אטי עם ט' או בעוד כמה שמות..>< הקיצר.. יש לה קול כזה של אחת שמעשנת כבד.. קול כזה.. לא ידעת.. ואתה יכול להירדם בשיעור שלה. היא שמה מזרונים ומוזיקה וזה.. למשל היום היא שמה מוזיקה וכתורת.. [WTF?!]

היום היה ת'אסיפת ההורים הראשונה של זה..

אמא שלי גם כן אמרה לי שהמורה לאנגלית הזאתי ממש מצחיקה..

מעכשיו הולך להיות בכל יום שני בשמונה בערב מפגש כזה! ככה במשך כללל השנה.. למה? בשביל מה צריך את זה?

אחרי זה הלכתי לבצפר שלי (כי זה לא בבצפר שלי וזה יום שלםם) כי היה לי כדורעף אז פגשתי את אליס רוית ואליק (חברות) והיה כזה קורע.

יש ילד אחד בכיתה (חדש) שהוא עלאק נידלק על אליק (ד"א אליק זה כינוי של אליזבטה..) והוא החליט לקרוא לה אליזה והוא כל הזמן קורא לה וקורץ לה ועושה לה סימנים ואומר לה "אליזה אליזה אוהב אותך אליזהה.." ושולח לה נשיקה.

וזה ככה כבר מתחילת שנה והיא כבר לא מתיחסת אליו. ואנחנו מתעללות בה כי זה כזה מצחיק לראות אותה סובלתת>< (בצחוק כמובן..)

אז היום סתם ישבנו בשולחן בחוץ ונכון יש ת'שיר 'יש לי גלידה הכי טוב הכי טובה ומשובחה, קנו ממנה ילדים קקו אאה.. גלידה טובה' , נכון? אז המצאנו שיר:] 'יש לי אליזה הכי טובה הכי טובה ומשובחה קחו ממנה ילדים אליזה טובה ב..מיטה' (המילה האחרונה אני לא בטוחה אבל זה היה משו דומה..><) והיא התחילה להסמיק כמו עגבינה.. אז היא ניסתה לרדת עלינו גם אבלל לא משו הלך לה..

תמיד יוצא לי לעדכן מאוחר.. בלילה.. זה ממש מעצבן אותי כי אני קמה בבוקר כמו מסטולה למשל היום? הייתי מסטולה עד איזה 12 בצהריים. לא כיף=\

טוב אז כדי לא להיות גמחר מסטולה (או לפחות פחות..) אני נפרדת ממכם לשלוםם

אזזז בבי;]

 

 

 

עריכה:

א. מה הקטע של העריכה? כאילוו למה קוראים לזה ככה? לא מה לא נ.ב. או.. ד"א או לא יודעת מה..

ב. שחכתי..=\

אולי אני אזכר מתישו יותר מאוחר..

נכתב על ידי \=Only Me , 8/10/2007 23:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרוני :] ב-28/12/2007 13:34
 



צחה רעיון!


אני רוצה \ צחה שתתנו לי רעיונות.

לתחרות מצחיקה או למשו מצחיק, שקצת יהיה פה יותר מעניין
אז נתחיל מזה שנעשה 'תחרות' למי שמביא ת'רעיון לתחרות הכי מגניס הכי טוב והכי כייפי.

אח"כ נעשה הצבעה של כמה רעיונות שאהבתי (שאתם הצעתם).

ולאיזה רעיון שיצביעו הכי הרבה לזה נעשה תחרות.

אולי זה קצת קיטשי אנ'לא יודעת..

אבל שווה לנסות :]

אז תתחילו להביא רעיונותת




נכתב על ידי \=Only Me , 6/10/2007 17:56  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרוני ב-31/12/2007 23:21
 



יתושים! מי הם בכלל?!


אני לא יכולה יותר עם היתושים האלא!

 

אררר הם כלכך מעצבנים!

 

מי הם בכלל שהם עוקצים אותי?! הא?!

 

אני רואה כל שנייה יתושים קטנטנים כאלה מתעופפים לי מול העיניים...

 

זה מחרפןןS=

 

אני חושבת שיש לי איזה 15 עקיצות בכל הגוף ואולי אפילו יותררר

 

חייבים לעשות משו בקשר ליתושים האלו

 



נכתב על ידי \=Only Me , 6/10/2007 01:55  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרוני :] ב-28/12/2007 13:35
 



לדף הבא
דפים:  

225
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל\=Only Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על \=Only Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)