לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=)פטיבלוג(=




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שאלון חפירות! =) איך אני מתה על שאלונים...


קבלו שאלון חופר במיוחחחחחחדדדדד.....

אחחחחחח אני מתה על זהההה :)

 

דבר ראשון, זה גנוב מנטי בן יתח..שגנבה מה' יודע מי. !

 

האחרון ש....:
ישן במיטה שלך חוץ ממך:
ליהי :)

שחיבקתם אותו: קארינו'ש!

חשבתם עליו: שושי אהובי..

ראה אותך בוכה: שושי אהובי!

הלכת איתו לקניות: שושי ולילו'ש.
הלכת איתו לארוחת ערב: שושי,נבו,בן,עידו,אביב וגיא-אצל לילו'ש D:
דיברת איתו בטלפון: שושי, אמרתי לילה טוב.
אמרת לו "אני אוהבת אותך" ובאמת התכוונת לזה: לשושי המושלם הזה :]
שבר לך את הלב: שושי :|
גרם לך לצחוק: שחר חסון P:

 

האם אתה מעדיף:
לעשות פירסינג באף או בטבור?: באף יש, אז בטבור =)
להיות רציני או מצחיק?: מצחיק!!!

לשתות חלב רגיל או חלב רזה?: רזה, יותר טעים וזה אחד ההרגלים הבריאים שלי.

למות בשריפה או לטבוע?: שששש....לא זה ולא זה!
לבלות עם ההורים או עם האויבים שלך?: עם ההורייםםם D=
אפור או שחור?: שחור.
תמונות צבעוניות או בשחור לבן?: צבעוניות, מה זה שנות ה60?
תשוקה או אהבה?: משו באמצע !
סקיטלס או M&M: אמ.אנ'.אמ :]

את הירח או את השמש?: ירח....
סתיו או חורף?: חורף? סתיו? חורף, נראה לי ;)

ימין או שמאל?: ימין.
שיהיו לך 10 מכרים או 2 חברים טובים?: 2 חברים טובים..
שמש או גשם?: שמש ביום גשמי P;
גלידת וניל או גלידת שוקולד?: קינדר בואנו!
וודקה או בירה?: בירה =)

 

כל מיני:
מה השעה?:
05:52

איך קוראים לך?: הדר ברנס\רוזיליו.
שם חיבה?: דר-דר\דרדור.
איפה נולדת?: אילת :\
תאריך יומולדת: 01-08-91 
מה אתה רוצה ליומולדת?: אוטו!
איפה אתה רוצה לגור?: במרכז.
איך היית רוצה לקרוא לבת?: לידר =)
איך היית רוצה לקרוא לבן?: אורָן (=
את רוצה להתחתן?: מאווווודדד!!!
דברים שאתה עושה כשאתה עצבני: בוכה :(
האם יש לך מפרקים כפולים?: מה זה???
אתה יכול להפוך את הלשון?: כןןןן חחחח P=

אתה יכול להרים גבה אחת?: למדתי, חח כן!
אתה יכול לפזול?: איי דו :)
אתה מסדר את המיטה כל יום?: ממש לא, בשביל זה יש אמא D:

 

בחודש האחרון:
היה לך חבר?: יאס.
קנית משהו?: בושם,שמלה,2 ניייייק, ומתנות לנבס! ועוד.. [:
שרת?: תמיד =]
נישקו אותך?: יאפ!
חיבקו אותך?: יאפ!!
הרגשת מטומטמת?: אולי..
התגעגעת למישהו?: לרן =\ הוא כזה רחוקקקק.... :(
השתכרת?: לאא, איככססס.

רקדת כמו משוגעת?: תמממיייייידדדדד חחח
הסתפרת?: דווקא כן. 
בכית ?: איך לא?
שיקרת?: כן :\
ברחת מהבית?: לעעע

 

דברים אהובים:
קבוצת ספורט אהובה:
מנצ'סטר יונייטד :)
ספורטאי אהוב: אבא'לה .
שחקן אהוב: טום הנקס, ועוד..

שחקנית אהובה: ג'וליה רוברטס.
תוכנית טלויזיה אהובה: דרייק וג'וש D:
חיה אהובה: אלרגייייתתת :\
נעליים אהובות: אולסטאר וניייק שליי ! 

תוספת אהובה לפיצה: עגבניותתתת יאמממ.. P:
מספר אהוב: 5
ספר אהוב: "אם יש גן עדן"י
סרט אהוב: "סיפור אהבה בלתי נשכח"
פרי אהוב: אפרסק.

מחשבות:
הדבר הראשון שאתה חושב עליו בבוקר בחופש?: איך אני בולעת ת'יום הזה עד סוףףף??!!
בלימודים?: מי אני ילבש?..מה אני ילבש?..
ולפני שאתה הולך לישון?: מה שמצפה לי מחר =)

יש לך פנטזיות או חלומות שאתה רוצה שיתגשמו?: יש,יש ..

כל מה שאתה חושב אתה אומר בקול?: בטאקט !


 

צבעים:
מה דעתך על ורוד?: איכס.
מה הצבע האהוב עלייך?: אדום :)
איזה צבע מסמל את החיים שלך עד עכשיו?: טורקיז..
אם היית צובעת את הבית שלך,באיזה צבע היית בוחרת?: נו באמת...
האם ידעתם ששילוב של כל הצבעים ביחד יוצר לבן באור?: מהה??? תשבעו באמא!!!


אוכל:
מה הדבר שאתה הכי אוהב לאכול?: אוכל סיני P:
 

אתה אוכל ארוחת בוקר?: לא.
מה הדבר שבחיים לא תאכל?: ווואוו יש המוןןןן!!!
האם אכלת פעם משהו שבעקבות זה אתה לא אוכל אותו יותר?: וואו יש המוןןןןןן.. 

האם יש משהו שאתה אוהב ואחרים לא מסוגלים לאכול?: סושי נראה לי.. וצ'יזבורגר ;)
צמחוני/טבעוני/אוכל כל...מה אתה?: לא צמחונית לא טבעונית, אבל ממש לא אוכלת הכל!!!!!!
טעמת פעם אוכל של כלבים?: אוי לא.

למה?: מה לי ולכלבים? אני אלרגיתתת!

איזה סוג של אוכל אתה אוהב?: מבושל.
קרה לך פעם שלא יצא לך לאכול כלום בלי קשר לצום כלשהו?: לא נראה לי.


פנאי:
יש לך תחביבים כלשהם?: חברים,לרקוד,לשיר,טלויזיה,מחשב ועוד...
אתה מבצע אותם טוב?: ודאי :)
איזה כשרון היית רוצה לקבל שאין לך?: שירההה!!!

אתה מתנדב בגוף כלשהו?: פעילות למען עילוי אחוזי הרייטינג נחשבת?? חהחהחה D:
אתה עובד ?: כשבא לי..
מוסיקה אהובה: רוק! וישראלי.
מה עדיף,סרט בבית או בקולנוע?: קולנוע =)
מוסיקת מועדונים או קלסיקה מרגיעה?: קלסיקה נראה לי!
ריקוד עושה לכם את זה?: ברוררר (=
מה את רואה בטלויזיה בדרך כלל?: מה שיש..


מי ה....:
חבר/ה הכי טוב/ה שלך?:
יש כמה D:
החבר/ה הכי מנותק/ת מהמציאות?: לילו'שש שליייי!
החבר/ה שאתה רב איתו/ה הכי הרבה: שיייייי שלייי.
הכי חסר אחריות?: אחותי P:
הכי נודניק: ליהההייייייי!!!!!

הכי ילדותי: אני :)
הכי יפה: לילו'ש וקארינו'ש :] ורייצ'ללללל..
החבר שאתה הכי יכול לסמוך עליו: אחותי הגדולה!!!


משפחה:
אתה קרוב להורים שלך?:
ודאי!

למי יותר אבא או אמא?: אמא.
יש לך אחים אחיות?: 2 אחים גדולים תאומים D:
ואם אין לך,היית רוצה?: יש, הייתי רוצה עוד איזה אחד קטן..
מה אתה אומר על אימוץ?: בא לייי =\ אם יהיה לי אח מאומץ הוא יהיה המלך שליייי!!!!
אתה מחשיב את חיית המחמד שלך כבן/בת משפחה?: א-ל-ר-ג-י-ת :|

מי הכי קרוב אלייך מקרובי המשפחה (חוץ מאמא או אבא)?: אחים שלי, יותר מאבא ואמא P:
 

לסוף:
תן ת'שיר הראשון שעולה לך בראש: Perfect
שם לבן או בת הראשון שצץ לך בראש: נעמה =)
בושם אהוב:  Red Delicious ובריטני ספירס!!
תכשיט אהוב: השעון של פרינס..
התמכרות כלשהי: עגבניות וריח של קרם הגנה D:

יש חבר/ה?: כןן! אני אוהבתתתת אותו, שושי שליי.
חלום שחלמת והתגשם: לא זוכרת, אבל קרה..
ושאלה אחרונה....נהנת?: אם ישבתי לכתוב את זה ועכשיו 06:32 בבוקר מה זה אומר?

 

 

ביי ביי

-______O

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 05:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

Skype:  hadariXD 

תמונה




212
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDar-Dar =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dar-Dar =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)