לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*kiss*


שמי אטל.:) הבלוג יהיה משהו יפה רצח:P כל שבוע אני יספר על היום שהיה לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

איך עבר עליי השבוע:)


היי:]

אז ככה :

אני אטלוש:O

בשבוע הראשון של החופש נסעתי לאשקלון לבת דודה שלי:)

באשקלון יצאנו עם בנים ובנות :P

הלכנו לים היה סבבה...הינו בקולנוע

ובקניון עשינו קניות בקיצר היה אחלהה:)

בשבוע השני נסעתי לב''ש היה גם מאוד כיף:)
ההיתי אצל הדודה השניה:P

הלכנו גם לקניון קנינו כל מיני דברים:)
אחר כך נסענו לביג עם חברות..

היה כיף ר-צ-ח!!

טופפ אז בקיצור עשיתי חיים משוגעים:)
עוד מעט אני יתקין תמונות..

אז ביינתים נפרד לכמה ימים .

עד שהיה מצ'ו חדשדש חעחע:)
ביוש נשיקות ממני3>

נכתב על ידי -*אטלוש*- , 4/10/2007 16:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  -*אטלוש*-

בת: 29

ICQ: 399440949 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-*אטלוש*- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -*אטלוש*- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)