לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

cant say I fell in love...yet!


If I lay here, If I just lay here, would you lie with me and just forget the world...

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שאלון (ארוך וחופר)...


שעת התחלה: 17:30

 

שם: שרה

תאריך לידה: 4.3.92

מין: נקבה

גובה: 1.62 וחצי!

צבע עיניים:חומות.. :)

משקל: חעחע.. יה רייט...

נכשלת במקצוע? לא נראה לי... אה כן איזה פעם אחת במתמטיקה...

בצפר? עוד מקום שאני צריכה להיגרר אליו...

מאוהבת? לא ממש...

חבר?נופ...

מה את לובשת עכשיו? גרביים, טייץ ומעל מכנסיים קצרים, שני גופיות, סווטצ'רט, חגורה.. :)

תעשי סקס לפני החתונה? אםםם... כנראה שכן..

התאהבת פעם במורה? אםםםם... נופ...

מעשנת? נופ...

שותה? כשיוצא...

סמים? עוד לא..

מפלרטטת? אםם.. תלוי במצב..

צבע אהוב: לילך

חיות אהובות: חתול, כלב, דגים!!!

סימני לידה? לא נראה לי...

מישהו כיסח אותך במכות? אולי..

מי החברים הכי טובים שלך? אםםם.... כל מיני..

הכית מישהו? כן כל יום...

עם מי את מדברת הכי הרבה? עם עצמי....

מישהו נתן לך סטירה? .....

הרבה באינטרנט? אפשר להגיד שכן..

ביישנית? בהתחלה כן..

מתקלחת? כל יום..

שונאת בצפר? יאפ... מי לא?

יש לך חיים? כנראה שלא כי אני עושה שאלון מטמטם...

בוטחת באנשים? יש כאלה שכן..

שיקרת לחברים הכי טובים שלך? יאפ..

יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות? אולי.. :)

תעשי צניחה חופשית? לא נראה לי..

אוהבת לרקוד? לפעמים..

היית בחו"ל? יאפ... אנגליה, אירלנד, ווילס, סקוטלנד, צרפת, ספרד (פעמיים).. וזהו נראה לי..

אוהבת לטייל? תלוי איפה..

סילקו אותך מבצפר? אםם.. נופ...

השעו אותך? נופ...

היית רוצה לגור במקום אחר? ברוררררררררררררררר!

את מפונקת? אני לא חושבת שאני עד כדי כך מפונקת אבל יש אנשים שאומרים שכן...

כלב? כן יש לי כלבה קוראים לה רורי.. שתמות כבר אמן הזקנה!!...

זרקו אותך? נופ...

שתיה מועדפת? מיצים... :)

שותה פפסי? לא ממש..

שותה מים? מי לא?

באיזו משחת שיניים את משתמשת? קולגייט!... ורק בקולגייט.. לכל משחת שיניים אחרת יש טעם נוראי.. פיכססס!

יש לך פלאפון? אם אפשר לקרוא לבלטה החמודה שיש לי 'פלאפון'... אז כן!

למי יש לך כבוד? מנסה לכבד את כולם כפי שהם אבל זה נורא קשה!... 

את מודל לחיקוי? חעחע.. ממש לא..

מה את לובשת הכי הרבה? אםםם... ועוד איך חזיות!

פירסינגים? נופ...

היית רוצה עוד?......

אוהבת להצטלם? רק אם יש עוד אנשים בתמונה...

את שזופה? לא

מתעצבנת בקלות? כן..

התחלת שמועה על מישהו? לא נראה לי אני עד כדי כך נוראית..

יש לך קו טלפון משלך? לא...

יש לך בריכה פרטית? כן!.. אבל היא גם שייכת לכל שאר האנשים שגרים בקיבוץ!

אחים ואחיות? אח גדול ואחות קטנה..

תחתונים? .....צ'ק!

מישהו שיחק בך? אולי

שיחקת במישהו? כן

מסתדרת עם אמאבא? בתכלס... כן..

איך את מוציאה כעס? אם יהיה משו לשבור אני אשבור אותו...

ברחת פעם מהבית? חעחעחע.. מי לא ברח מהבית באיזהשהו שלב...

פיטרו אותך? לא אני התפטרתי...

הייתה לך פעם עבודה? עבודות כן..

חולמת בהקיץ? יאפ..

יש לך הרבה אקסים? נופ..

קעקוע? בינתיים לא...

של מה היית רוצה? כנפיים

איפה? בגב..

מהם הפרחים המועדפים עלייך? אין ממש... אבל מאוד אוהבת פרחים!... :)

היית כלבה בפומבי? .... WTF!?!

את חצופה? לפעמים...

זוכרת מתי הייתה המחמאה האחרונה שקיבלת? לא ממש.. גם ככה אני סנילית ואף פעם לא חושבת על הדברים הטובים שאומרים לי.. וזה דיי חבל..

איך הפופיק שלך? רגיל...

את גמישה? לא ממש..

מה מספר המזל שלך? אין... אבל מאוד אוהבת את המספר 5... :)

איך השיער שלך נראה עכשיו?שנייה אני הולכת לבדוק..

תוכלי להיות צמחונית? חעחחע... לא נראה לי...

איך את נראית? כמו כל בן אדם נורמאלי... שניי עיניים, אף, שניי אוזניים.... אתה יודעים את השאר.. אני מקווה...

אם היית צריכה, לאיזה צבע היית צובעת את השיער? חעחע.. יה רייט.. אולי רק את הקצוות אבל אף לא את כל השיער... ורוד, ירוק...

תצאי עם מישה צעיר יותר? כרגע לא...

תצאי עם מישה מבוגר יותר? כן..

היו לך פעם הפרעות אכילה? לא שזכור לי..

כמה צלצולים את מחכה לפני שאת עונה לטלפון? לא מחכה...

האם שחית בעירום? נופ..

למי את דומה יותר, לאבא או לאמא? אםםם.. מה תאמרו על זה.. לבנה כמו האמא האנגליה אבל אף כמו אבא התימני ועיניים חומות... מה אתם חושבים?...

בוכה הרבה? בזמן האחרון לא כל כך..

את בוכה בשביל לצאת מצרות? לפעמים...

אם היית צריכה לכרות חלק בגוף, איזה? אםםם... שאלה טובה... לא יודעת

באיזה משפט את משתמשת הכי הרבה בטלפון? הםםם... "היי!"

את רומנטית? חעחע.. לא נראה לי..

רדפו אחרייך שוטרים? חעחעחע... נופ!

מתי הייתה הפעם האחרונה שהקאת? פיייי.... לפני הרבה...

במין השני, בלונדינים או ברונטים? ברונטים

איך נראו הנעליים האחרונות שנעלת? אםם.. מגפיים שחורות שטוחות..

אתה לובשת חולצות שיראו לך את הבטן? חעחע.. ממש לא!

מחשוף? פעם ברמות מטורפות עכשיו אפשר להגיד שהצטנעתי...

החברה הכי טוב שלך בתולה? אני מקווה שכן.. אם לא אחנוק אותה!

מה צבע התחתונים שלך? ורוד :)

איזה מראה יש לחדר שלך? אםם... מראה נשי מבולגן וחמוד... כמוני!

איזה תכשיטים יש עלייך עכשיו? צמידים הפלסטיקים האלו מפורים.. חעע.. אםם עגילים הופים ענקיים.. והייתה לי שרשרת אבל לפני כמה שעות היא נקרעה לי... :(

מה הכינוי שלך באייסיקיו? funny bunny

איך את מרגישה עכשיו? פסדר..

מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה?... אםםם.. לא זוכרת..

עם מה אתה ישנה? אםםם... עם הפיצול אישיות שלי..

האם הפיצו עלייך שמועה? יאפ...

תתחתני בשביל כסף? אםםם... אולי... אני יודעת שזה נשמע רע אבל מה לעשות.. זה עולם רע!

את ילדה של אמא או של אבא? אםםם... של שניהם..

מתי בפעם האחרונה בכית בבצפר? לפני כמה שבועות...

בשביל 2 מליון דולר תדגמני לפלייבוי? כן..

את מאמינה בגורל? כן..

קור או חום? קור

לישון או לקום? לישון!

חוף או הרים? הרים!

קרמבו או שוקו? שוקו שוקו שוקו!!!.. שוקו ג'אנקי פה!

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר? מדליקה רדיו..

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת? חושבת...

את מה היית לוקחת לאי בודד? כל הבית!

את מי היית לוקח לאי בודד? אםםם.. אף אחד..

אם היית חייה איזו חייה היית? חתולת בית...

איזה שפות אתה מדבר? עברית, אנגלית וצרפתית צולעת...

בנאדם של לילה או יום?יום..

רגישה לדגדוגים? מאודדדדדדדדדדדדדדדדדד!

מה הדבר הכי חשוב לך? עתיד שלי, משפחה, חברים

על מה את חושבת לפני שאת הולכת לישון? כל מיני...

ממה אתה הכי פוחד? שאכשל בעתיד...

המקום האהוב לחופשה? אנגליה..

טעם גלידה אהוב? קרם עוגיות!!

ממתק אהוב? קינדר דליס... :)

מכונית?.....

חג? קריסמס!.. היחיד שמשתלם לחגוג!... אה גם חנוכה!

תוכנית אהובה בטלויזיה?... סקראבס!

מילה אהובה?וואטאוור!!

דיסק אהוב? אין..

הייתה לך שיחה רצינית?נפש כאילו? חעחעחע... יאפ

חיבקת מישהו? כן!

גרמת למישהו לצחוק? כן!

הרגשת טיפשה? כן, כן, כן!

דיברת עם מישהו שאת אוהבת? לא אני מדברת רק עם אנשים שאני לא סובלת...

התגעגעת למישהו? יאפ...

 

האם אי פעם:

נזרקת ע"י מישו? נופ

מישהו בגד בך? נופ..

נשארת בבית ביום שישי בערב כי התחשק לך? חעחע... וואלקאם!.

היית מאוהבת? עוד לא..

ראית את מגדל אייפל? כן, אפילו עליתי לקומה השנייה! :)...

עישנת מריחואנה? עוד לא..

שיחקת מונופול? אוחחח.... כן

עשית אמבטיית קצף? עוד לא..

ניסית דיאטה?כהחעחע.. קאם און.. בנות של היום מתחילות דיאטה מפאקינג גיל 8...

הייתה לך תאונת דרכים? נופ..

רכבת על פיל?לא... :(

נשארת ערה כל הלילה? יאפ..

פחדת מהחושך? פעם כן..

זרקת מישהו ואחרי זה התחרטת? נופ..

יצאת עם יותר מ-1 בו זמנית? נופ..

שיקרת? יאפ..

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה?.... לא נראה לי.. חבל לבזבז..

פגשת סלבריטי? אולי..

עברת על החוק ונתפסת? נופ..

נרדמת בשיעור? חעחעחעחע....

 

שעת סיום:18:30



חעחע.. פייייי.. בדיוק שעה... אוי בזבוז זמן טוב...

אניוואיז.. התבטל יום ארוך ארוך... יאי! מחר יום קצר..יאי!

מחר יומולדת לאבא יאי!...

השעמום גבר עליי...

טודלססס!..

 

נכתב על ידי , 21/11/2007 17:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרר. ב-9/12/2007 08:11
 



All u can do is laught about it...


הלוואי ולא הייתי מכורה לקופסה המרושעת.... דאמממט!... אני צריכה ריהאב מטלוויזיה... יש דבר כזה?..

"מציאת חיים", "הדרך לחיים מאושרים, בלי טלוויזיה" כן כן אני מכורת טלוויזיה, אני מקווה שיום אחד אגמל..
חעחע... לא מצחיק זה ממכר...

דווקא ה"סם" האחרון שלי די שינה את איך שחשבתי על משו, שינה את ההשקפה שלי לגבי משו... עכשיו זה כאילו אחר.. וזה מה זה מוזר כי אף פעם לא חשבתי שזה יקרה לי או שאחשוב ככה... מין מהפך קטנטן.. כנראה קוראים לזה להתבגר... אי אפשר להישאר ילדים כל החיים... צריך להתבגר באיזשהו שלב... עצוב...


"Hey at least you got one 'A'...

חעחעחע....

"all you can do is laugh about it...LAUGH!!!!"...

תודה אמא עצה נהדרת...

נכתב על ידי , 20/11/2007 19:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בונאה איזה יום...


אוי איזה יום ארוך מעייף ופשוט מרוקן כל רוח חיים שהיה בי...

אוףף....יום מיותר...

הדבר היחיד שהיה טוב היום זה שסוף סוף קבעתי תאריכים לנסיעה לרעננה!!!.. ב-5 אני עפה!!....

אוי זה יהיה כיף!!.. אבל עוד לא תכננתי מה אני אעשה בשאר החופש... הםםםםם....... חוץ מלעבוד!...

הו וול... השבוע הזה לא הולך לי טוב.... והוא רק התחיל..

בלה בלה בלה קיטורים על ביצפר, אנשים, על עצמי ועליו...

קיבלתי 81 בבוחן בלשון יאי!, יום חמישי לאבא יש יומולדת יאי!, ויום שישי שרית אולי באה יאי!...

שמחה ועצובה לא יודעת מה יותר...

*הוא חייב להיפטר מהצעיף הזה... (מצטערת על הסימנים שנשארו)..

מסקנה מהיום הזה: אני חייבת ללכת שופינג דחוף!!

מטרה: ביום רביעי לחזור לעצמי ולהתלבש נורמאלי! (בימים האחרונים לא מתלבשת כמו עצמי, ממש לא משקיעה...)



 

לילה טוב....

נכתב על ידי , 19/11/2007 21:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle miss snow white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little miss snow white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)