לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כנסו תיראו, גם הזמנה אתם צריכים?

Avatarכינוי:  תמרול

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אני לא יודעת מה לעשות ?!?!


 

אוף אני ממש לא יודעת מה לעשות....

אני לא יודעת אם לסגור תבלוג או לא....כאילו מצד אחד זה כיף שמגיבים והכל ומצד שני רק מישהו אחד הגיב וגם זה לא ממש :( עוד משהו אני גם לא יודעת אם יצליח כל יום לכתוב פה...ודבר אחרון......ממממ לא יודעת כאילו אני לא יודעת מה יגידו אבל מישהי חכמה אמרה לי שלא צריך להיות אכפת לך מה אחרים אומרים.....

 

אוףףףף!...אני לא יודעת מה לעשות :(

 

עכשיו מגיעים למשהו טוב.....

היה לי פשוט מעולה בצימר היה פשוט קורע!....

איזה צחקים הלכו שם! וואי וואי וואי אתם לא מבנים...חחח

 

טוב יאללה זהו לעכשיו..! לאב יו

תמר

נכתב על ידי תמרול , 6/10/2007 21:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צימר!!!!!!!!!


 

 היום אני נוסעת עם המשפחה לצימר!!!....וואי יהיה מזה צחוקים....אם אתם לא יודעים המשפחה שלי הככככייי מצחיקה בעולם! ו

טוב קיצר לבני שהולכים לנוח אז אנחנו רוחבים על חמורים... (אני עם אבא)...ואז הולכים לאיזזה מצפה כזה...ולבסוף מגיעים לצימר ועושים על האש!....מחר אנחנו הולכים לבקר חברים שלא ראינו איזה שנתיים!...יהיה גדול....

לאב יו

תמר

 

נ.ב-אני לא יכתוב איזה יומים!

נכתב על ידי תמרול , 5/10/2007 10:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים הם לא הכל...


 

אוקי...אולי כן אבל מה זה משנה זה הבלוג שלי אז מה אכפת...חחח

טוב קיצר אני תמר ואני ה"כותבת" של הבלוג....חח

אוקי אין לי הרבה מה להגיד אבל אני בת 12 וקצת יש לי חתול הורס שקוראים לו בלפור (כפרע עליו).. יש לי מלללאאא חברות מושלמות שבילדיהם מה לעשות אי אפשר לחיות! ומשפחה-משפחה גדולה ושמחה!

טוב זה כל האינפרומציה היחידה שתקבלו אז תהנו?!....ותגיבו! (חובה..חח סתם)

אם יש שאלות אז תשאלו ואם יש הערות אז תעירו... כיפש?...

לאב יו תמר

נכתב על ידי תמרול , 5/10/2007 02:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמרול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמרול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)