לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Bloodline

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

חזרתי מאילת!!! :]


היי חזרתי מאילת אחרי שנסעתי לשבוע והיה בן זונה

קניתי בגדים וכל יום יצאתי, שתינו ועשינו מה שאנחנו רוצים.. אממ אין לי כל כך הרבה מה לכתוב אני וחברה שלי עדיין לא מדברות ואני מתגעגעת אליה :[

נקווה שיהיה טוב, היום אני נוסעת לסבתא שלי -_- ואין לי כוח!


 

שאלון:

אופי

ביישן ? לא כל כך..אבל גם לא עם מלא מלא מלא ביטחון

בעל חוש הומור ?כן:]

מנומס ? לא חייב חח

קנאי ? לא יותר מידי..

רומנטי ? כן

חרמן ? אממ בערך חח לא יותר מדי.

רודף שמלות ? לא!!!!!

שקרן ?לא1!!!!

עדין ? לא!

ג'נטלמן ? אממ כן

חברותי ?כן

בעל חברים ?כן..מן הסתם

פחדן ? לא . (אבל לכל אחד יש פחדים אז..)

פוחד ממחויבות ? לא . אבל אני פוחדת XD

חכם ? כן..שילמד אותי דברים^^

סולח ושוכח ? לא..כי זה לא יהיה פייר עם אני לא ככה והוא כן.

 - - - - - - - - - - - - - x - - -

 סטיגמה

ערס ? אממ לא יודעת..

פריק ? לא מפריע לי

אימואיסט ? לא

פאנקיסט ? כן

ראפר ? לא איכפת לי...

 - - - - - - - - - - - - - x - - -

 מראה חיצוני

שיער שחור ? סבבה

שיער חום ? כן

שיער בלונדיני ?כן

שיער שטני ? כן .

שיער ג'ינג'י ?  לא

שיער בצבע נועז? למה לא?! חח

עיניים ירוקות ? כן

עיניים כחולות\תכולות ? כןן

עיניים חומות ? אממ כן יש לי גם עיניים כחולות

עיניים שחורות ? כן

עיניים אפורות ? אוקיי!

מתלבש בלבוש רחוב ? לא איכפת לי :]

מתלבש בלבוש שחור ? כן

מתלבש בצבעים עליזים ? לא..איכס גיי.

מתלבש כמו דוגמן מקטלוג אופנה ? כן

עונד תכשיטים ?לא הרבה..

יש לו פירסינגים ? כן!!

יש לו קעקועים ? כןןןןןן!

יש לו משקפיים ?לא

יש לו גשר ? לא

הוא גבוה ? לא יותר מידי (אני נמוכה XD)

הוא נמוך ? לא .

מחייך ? בטח

מדבר הרבה ? עדיף שלא אני לא מדברת הרבה..

צוחק ? כן

מצחיק אותך ? כן

מתקשר אלייך כדי להגיד היי ? כן

מדגדג אותך ? לא!

מחבק אותך ? בטח

מנשק אותך ? מן הסתם..

הוא זה שמתחיל את השיחה ? כן..חחח

 - - - - - - - - - - - - - x - - -

 הגבר שאת הכי רוצה עכשיו

מבוגר ממך ? לא בהמון

גבוה ממך ? כולם יותר גבוהים ממני..אז..

נמוך ממך ? לא .

סטייליסט ? לא איכפת לי

מבנה גוף ? יפה כזה..חחחח

צבע עור ? לא משנה -_-

צבע עיניים ? כנ"ל

מרכיב משקפיים ?לא איכפת לי, אם הוא יפה :]

צבע שיער ? שטני  חום כזה.

אורך שיער ? ארוך

מגולח ?אממ כן..

מעשן ? לא מפריע לי

 אלכוהול ? כן

חרמן ? אממ תלוי אם הוא חרמן עליי XD

נאמן ? אחריי שהוא הבין אז כן

צמחוני ? לא משנה

מגלח את גופו ? לא

עונד תכשיטים ? לא

ערס ? לא .

מחמיא לך ?כן..המון.

כנה ? כן

עוסק בספורט ? כן

שתלטן ? אממ לא יסתדר חח אני שתלטנית

גזען ? לא!

קנאי ? לא כל כך..

קמצן ? לא . הכי לא קמצן שבעולם..

זהו זה..


אין לי מה לשקיע ולכתוב, אף אחד במילא לא קורא או מגיב -_-

אז יאללה ביי!

Be yourself, by yourself

Stay away from me

 

 

נכתב על ידי Bloodline , 20/10/2008 18:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג סוכות שמח!!! :]


אממ כמו תמיד אני שוכחת כמו מפגרת לעדכן -_-

המון דברים קרו לי, רבתי עם שתי החברות הכי טובות שלי, הבנתי שההורים שנאתי ואז חיבבתי התגלו כמו שתמיד חשבתי לבני זונות!

הבנתי שנועדתי להיות לבד :] (כן אני לא בדיוק אוהבת לשקוע בתוך רחמים עצמיים XD)

מחר אני נוסעת לאילת עם כל המשפחה, התכוונתי גם שהחברה שלי תבוא אבל רבנו חח

אממ כרגע החיים לא בדיוק מאירים עליי אבל אני אופטימית אני מאמינה שיש עליות ומורדות

אז חג סוכות שמח! תהנו הכי שבעולם בחופש הזה :]


וכמובן איך אפשר בלי שאלון D:


שעת התחלה:21:55

סתם כללי...

חיבקת מישהו? בטח

רבת עם חבר? כן..

בכית? אממ כן חח

צחקת? לא! מה ניראה לכם?!

גרמת למישהו לצחוק?אמ כן שאני רוצה אני יודעת להצחיק

קנית משהו? כה

הסתפרת? פעם אחת ויותר מידי -_-

הרגשת טיפש? כן :|

דיברת עם מישהו שאתה אוהב? לא ניראה לי..

התגעגעת למישהו? הרבה פעמים!

הייתה לך שיחה רצינית? כן

 

מוזיקה ללב היא חודרת-

שיר שגורם לך לצחוק:

שיר שגורם לך לבכות:  לבן בחלום שחור-איפה הילד..לא יודעת למה!

השיר של כל הזמנים: לא יודעת..

שיר שמזכיר לך את האדם שאתה אוהב: Snow Patrol - Chasing Cars

שיר שאתה רוצה שיושמע בחתונה שלך:  Cannibal Corpse - Death Walking Terror  חעחע

שיר שאתה רוצה שיושמע בהלוויה שלך: Bob Marley - Three Little Birds

שיר שאתה אוהב היום, אבל לא היית מכיר אותו אילולא חבר: Pantera - walk

איזה שיר היית מקדיש לזה שאת אוהבת? כרגע אין אז לחברה שלי המלכה שלי - ליאור נרקיס היא אוהבת את השיר הזה ><

מוזיקה עברית או לועזית? לועזית

שומע עכשיו מוזיקה? כן!

 

האהוב עלי-

אוכל:פיצה

שתייה:קולה

קינוח: עוגה :]

עוגה: עוגת גבינה

מקום: בית

שיעור: חופשי! חח

חג: כיפור!

חודש:יולי

יום בשבוע:שישי

צבע: כחול

שם לבן: שמוליק :]

שם לבת: אורטל (אבל להדגיש את ה 'א' שתיהיה ערסית! חח)

דגנים: קראנץ?!

אות: ז' חחחחחחחח

ארץ: לוד! חחחחחחחחחח מה זה לא ארץ?!

עיר: לא יודעתת אל תלחיצו!

חדר בבית:  החדר שלי

סרט: אמריקה X, רקוויאם לחלום!

ספר: נקמה, משוואה עם נעלם..

מג***: אה?!

ספורטאי: סבתא שלי!

זמר: Ville Valo

להקה: הרבה אבל..Dimmu Borgir

 

ולסיום-

 כמה זמן לקח לך לענות על השאלון הזה? לא יודעת -_-

נראה לכם שמישהו יקרא את התשובות שלכם לשאלות?לאא..

בכללי- איך היה השאלון? חרא

מה אתה הולך לעשות כעת כשסיימת [כמעט] את השאלון? לאכול חח

היית רוצה עוד שאלון כזה?לכו תזדיינו

אתה הולך לקרוא את התשובות לשאלון שהאחרים ענו?לא!

מסר אחרון לעולם לפני הסיום הדרמטי: Shut The Fuck Up, Bitch!

שעת סיום השאלון:22:05


לילה טוב :]

Heaven beside you... hell within

 


 

 

נכתב על ידי Bloodline , 12/10/2008 21:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBloodline אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bloodline ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)