לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

! Just Me & Me !


הבלוווג ידבר פשווט על הכככל !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אהבה ?! |||:


אם אתם באמממת מתכוונים לקרוווא את הסיפור הזה ,

אז כדאי שתשבו ישר ותתמקמו לכם .

כי זה הולך להיוות ארוווך ומייגע !

 

^^

 

אזזז -

זה סיפור על ילדה שבאה מבית די מסורתי , וחושבת שהיא מאוהבת .

ואם יש משהו שאתם צריכים לדעת עליה ?!

זה שהיא הילדה הככככי ביישנית שקיימת !

ככה זה מתחיל ,, התחלה מרגשת האאא ?! P:

קוראים לי נוי [ שם בדוי ] , אני די קטנה , [ 15 ] .

כרגע [ 2007 ] אני לוומדת בכיתה י' באיזור הדרום ,

יש לי דודה שגרה קרוב אליי .. בבאר - שבע .

אני אוהבת אותה נווורא , למרות שלפעמים יש לנו ריבים והכללל ,

אבל בלי כל הריבים לא היה לנו כייף להתפייס P:

שאני בבית אני לא יווצאת בימי שישי ושבת כמו כל הנערים והנערות בגילי :[[

מפני שאבא ואמא שלי חושבים שלא צריך לצאת מגיל כזה \\=

אני נוווורא חולקת על דעתם .

אנחנו לא דתיים אנחנו רווואים טלויזיה בחגים ומדברים בפלא' והכככל !

אבל גם לא חילוניים .

לא נווסעים בשבת או מעשנים . [ לא שזה כ"כ מפריע לי אחרי הכל אני לא מעשנת ואין לי רישיון ] .

דודה שלי חילונית לגמרי , שומרת רק כיפוור !

בוואוו נגיד שקוראים לדודה שלי ליאן [ גם שם בדווי ] אוקי !?

התחלתי לצאת עם ליאן כשהיתיי בכיתה ז' ..

רק בשביל שתבינו ליאן קטנה ממני בשנה .. כשאני יצאתי איתה שהייתי ב - ז' היא היתה ב - ו' ..

אבבבבל בגילאים אנחנו אותו הדבר כי נולדתי בסווף השננה .. :[[  

אווקי נמשיך ,

וביציאה הראשונה שלי איתה היה לי נווורא כיף .

אבבבבל -

רק בבת מצווה שלה הכרתי את הילד שאני חושבת שאני אוהבת .

קוווראים לו רוועי [ שם בדווי ] .

אתתם פשוט לא מבינים רועי הוא הילד הכי יפה שקיים בארץ !

[ נשמע הגזמה אבל ממש לא ] .

כשראיתי אותו ידעתי שזה לתמיד ,, אבבבל כמובן זווכרים אני ביישנית !

אזזזזזזזז -

כשראיתי אותו בבת מצווה של ליאן , הוא בא אלי ואמר לי :

" למה את לא רוקדת " ?!

לפני הכככל , מכירים את הבנווות הקרציות האלה שבאות רק יושבות ומעבירות ביקורת כל הערב ?!

אזז היו מלא שם !

גם בגלל זה לא רקדתי .

עכשיו לסיפוור ,,

איפה היינו ?! אהה כן !

רועי אמר לי : " למה את לא רוקדת עם אחותך " ?!

אני אמרתי לו די בהיסוס ובבושה : " ל..לא ל..לא באא לי ל..רקוד .

ובמשפט הזה הרגשתי שזהו , כוולי התמלאתי בפרפרים , והככככל !

ואח"כ סתם כזה ישבתי איתו על הרמקולים .. [ חחח מכירים את הרמקולים הענקיים האלה ?! ]

וזהההו , לא זכוור לי ממש הרבה מאותו ערב .. יש לי כמו מן בלאק-אאוט כזזזה .. \=

[ אחרי הכל זה עדיין היה ב - 2004 ] D:

טוווב ,

אפשר לוומר שאחרי הבת מצווה די שמרתי איתו על קשר כזזזה ..

פעם המסנג'ר היה מן שווס כזה P:

אזזז -

הווספתי אותו , ואיזה פעם אחת דיברתי איתו והוא אמר לי : " פתחי מצלמה .. "

ואמרתי לו : לאא אני מתביישת וזה .. "

קיצצר בסווף הוא שכנע אותי ואז פתחתי ..

והוא אמר לי נווו את רוואה תראי איזה יפה את וזהה :[[ ..

בואו נגיד שעכשיו הוא ממש אבל ממש לא חושב ככה עליי .. :[[

טוווב ,, נמשיך לשנת 2005 - 2004 ,

אני ממשיכה פה ושם להתכתב עם רווועי .. לא ממש זכוור לי .

זה היה בסוף שנת 2004 , [ מתחיל כמו שיר הא ?! D: , זה היה בסווף הקיץ .. ]  

מסיבת הסיוום של ליאן , 

באאתי באותו יום בבוקר , ועכשיו אתם יודעים מזה מסיבת סיוום ,

לאא לומדים באותו היום .. P:

אזזז -

באתי עם אמא של ליאן , ליאן הלכה להגיד בווקר טווב לכווולם וזה ..

הלכתי עם אמא שלה .. לחדר אוממנות . היא ממש מוכשרת ..  [ עזרה להם בתפאוורה ] .

והיא היתה צריכה להכין כזה עננים לתפאורה מצמר גפן .

אזז די עזרתי לה ..

אז היינו מחוץ לחדר אווומנות .

פתאוום אני שווומעת קול כזה מגיע לעברי ואומר : " נוי מה את עושה כאן !? " . 

ואני כוולי מגמגמת : " אממממ .. לאא .. סתם .. באאאתי ... לעזוור ! " .  

והוא כזה בא אליי כולו קופצני כזזזה P: 

ואזזז ,,

אחרי כמה דקות נכנסו לחדר אומנות אני רוועי ועוד כמה ידידות של ליאן .

[ בחדר אומנות ] .

ואזזזז -

נכווון יש את החזרות האלה ?! [ נווו .. מן הסתם \= ]

טווב וזה ..

אני סתם כזה יצאתי מחדר אוומנות והייתי כמה זמן בחוץ ראיתי את החזרווות .

פתאום ראיתי את רוועי יושב על כיסא די מצוברח .

שאלתי את ליאן מה קרה וזה והיא אמרה שאיזה ילדה בשם מאי [ שם בדווי ] נתנה לו ,

מככככה חזקה על הגב !

ועוד הוא לבש חוולצה שחורה , ותארו בשיא הקיץ .. :[[

חחח , xD

אבבבל כמובן לא היה לי את האווומץ ללכת ולהגיד לו אם הוא בסדר =\ ..

אבבל מה שהיה מצחיק ,,

זה שכזה אני נעמדתי ליד הקיר והוא ישב על כיסאא ..

וזה היה ככה :

אני מסתכלת עליו .. פתאוום הוא מסתוובב אליי ואני מסובבת את הראש ,

ושווב פעם ...

עשינו את זה כמה פעעעעעמים :[[ ,

סטוווופדים .

טוווב נראלי מספיק דיברנו על שנת 2005 ..

אזזזז -

בוואוו נחזור להווה .. שנת 2007 המאווושרת !

[ אוו שלא כ"כככ ] .

עכשיו אני כל חוופש אבל כככל חופש .

אאאאאצל ליאן !

ככה כל השנים : פוורים , פסח , סוכות , ראש - השנה .

חח .. התנחלוות רצינית !!1

לא נווורא השנה לא .. 

קיצוור ,,

חווופש 2006 זה כבר כמעט נקרא 2007 ..

אזזזזז -

זה לא ממש משנה .

הייתי אצלה בחופש הגדוול .

עכככשיו תבינו ,

רווועי הוא ממש כמו סלב !

במקיפ שלו אפילו המורה שלו אמרה לו שהוא סקסי O:

אז ,,

כזה לפעמים שליאן היתה מתקשרת אליו ,, [ עד שהוא היה עוונה ] :\\\

אזזזזז - 

כזה היה משחק אווותה .. לפעמים אין לו כווח לצאת וכאלוו ..

אבבל יצאנו איתו לפעמים ,,

טווווב ..

עכככשיו אני ?!

ב י י ש נ י ת במלוא מובן המילה .

והוא כזה כל פעם אוומר לליאן , : " למה היא לא מדברת ?! "

ואני כזזזזה עם פרצוף מסמייק .. :[[

בקיצוור העניין הוא שהוא אפילו לא שם לב שאני שם .

מרוווב שאני ביישנית .

ואני יווודעת שזאאאת אשמתי ולא אשמתו ..

אבבבבל -

מה אני יכוולה לעשות אנני מנננסה .. |+

טווב אז לא נווורא !

ננסה להתגבר עליו איכשהו .

 

יוווום טוווב - לילה טוווב - בוווקר טוווב !

נכתב על ידי Stupid As Me , 5/10/2007 03:40   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיר וזהו. ב-6/10/2007 00:15



Avatarכינוי:  Stupid As Me

בת: 31

ICQ: 322890166 



תמונה




64
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStupid As Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stupid As Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)