לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

! Just Me & Me !


הבלוווג ידבר פשווט על הכככל !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הקיץ האחרון !


הקיץ הזה ? ,

היה כיף !

כבר בימים הראשווונים , ראיתי את הדודה המדהימה שלי P:

נהנתי איתה ?! ,,

הכככככככי בארץ !

 

גם הייתי בניצנים עם ידידה ודוד שלה .

הוא פשווט מהמממם !

הוא הילד הכי הכי הכי הכי יפה שראיתי בחיים שלי O=

אבבבבבל -

כמווובן , העווולם ?!

אככככזר !

הוא היה חייב להיות בן 17 :[[[[

אז למה בכלל נראה לי שהוא יסתכל עליי ?! 

 

פפפפפפפפפפ' ..  

 

טוווווב , עד לפעם הבאאאאאה ?! :]]

 

בי !

נכתב על ידי Stupid As Me , 5/10/2007 23:34   בקטגוריות החופשות הכיפיות !  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Stupid As Me

בת: 31

ICQ: 322890166 



תמונה




64
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStupid As Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stupid As Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)