לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הטלוויזה של זקית

בלוג לחובבי טלוויזה

Avatarכינוי: 

בן: 36

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

העונה של הסתיו התחילה


אחרי תוקפה של חודש בערך שהיתה משעמת,סוף סוף התכניות האוהבות עלי חזרו לעונה נוספת.
אני בטוח שרובכם מכרים את גיבורים ונמלטים,שנהים מושדרים באותו היום וזוכים לתרגום איכותי באותו הזמן,
הראשונה התחילה את העונה השניה שלה ושודרו כבר שני פרקים,שאמנם נהנתי מהם,אבל כמו הפרקים הראשונים בעונה הראשונה
הסידרה הולכת ממש על הקצה ולא מגלים לנו יותר מדיי דברים,כמו למשל מה נוח,מאט ומוהנדר מתכננים או מי רוצח את החבורה של ה"זקנים"
אבל עדין אני נהנה מהסיפור ולדעתי מדובר כאן על הסידרה הטובה ביותר מבין משולושת הייפים(גיבורים,אבודים ונמלטים).
נמלטים לעומת זאת,התחילה שבוע לפני גיבורים וכבר שודרו שלוש פרקים,האמת אני אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של הסידרה הזאת (אני אוהב אותה,אבל לא ממש אוהב אותה ^_^) אבל העונה השלישית לדעתי התחילה ממש מצויין,שלושת הפרקים היו מותחים ומענינים ובכל אחד מהם קרו דברים שגרמו לי להיות במתח כל הצפייה,העלילה בקצרה - מייקל נמצא בכלא שגורם לעיר הברק מאוז להראות כמו מלון שלושה כוכבים,החברה רוצה שהוא יבריח משם מישהו והם לוקחים את החברה ואת הבן של אח שלו בשווי כדי לוודאות שהוא יעשה את זה,הסוף של הפרק האחרון היה ממש ליימי,כיאלו הקטע של "מה נמצא בקופסה" זה מזכיר את אבודים רק בלי טיפה של טקט...
בתחום של הקומדיות,המשרד גם כן חזרה בעונה הרבעית,כאשר יהיו חמישה פרקים וכל פרק ימשך שעה שלמה,הפרק האחרון ששודר (הראשון בעונה) היה אחד הדברים המצחקים ביותר שראיתי איי פעם,כל הפרק פשוט התגלגלתי מצחוק,אני כבר לא יכול לחכות לפרק הבא.
סאות'פרק גם כן חזרו בעונה חדשה (או יותר נכון החצי השני של העונה ה11) והפרק הראשון שודר השבוע,כמו כל פרק שפותח עונה (ראה "With Apologies to Jesse Jackson"),גם כאן יוצרי הסידרה החליטו ללכת על נושא פרוקטיבי במיוחד ובחרו לצחוק על תסמונת טורט,פרק קרטמן VS קייל קלאסי שהפעם רף הקללות הגיעה לרמה חדשה,קרטמן מזייף תסומנת טורט כי בא לו לקלל חופשי,הפרק היה מצחיק אבל לא מאוד.
היום,ה5 לאוקטבר ועוד סידרה שאני אישית חיכתי לה הרבהההה זמן חוזרת לעונה שלישית -  Drawn Together,אני כבר לא יכול לחכות !

נכתב על ידי , 5/10/2007 12:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZekit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zekit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)