לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ישראקסם


למה צריך לתאר בלוג ב255 תווים כנסו ותראו את הבלוג הישראלי הרשמי שעוסק בקסמים, סוגסטיות אשליות והלא נודע (סתם בצחוק) מי שרוצה שיכנס יש!! מה לראות (היי רק 165 תווים)

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 468309109 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מאמר מדהים המספר על כל העניין מאחורי נימרוד הראל (סוגסטיות שפת גוף כוחן של מילים ועוד)


למילים יש כוח, מוח האדם הוא דבר מורכב.

סוגסטיה = suggestion = הצעה. במובן הפסיכולוגי, סוגסטיה היא מעין דיבור ישיר אל התת מודע, וכמטאפורה - הצעה שמתקבלת לתת מודע. הסוגסטיה מתחברת לעולם הקסמים בתחום המנטליזם בו משתמשים בהיפנוזות ופסיכולוגיה. משתמשים במונח בעיקר בתחום ההיפנוזה, אך גם בנושאים כלליים בחיים ניתן להשתמש בסוגסטיות. דוגמא טובה לסוגסטיות לשימוש יומיומי (גם עצה): המילה "לא" היא מילה שלילית, במקום להגיד "אני לא רוצה לאכול", תוכלו להגיד "אני שבע". תוכלו גם להשתמש בטון נמוך ודיבור נעים, מה שלא בא בקלות לכולם. כך תתנו לאדם שמדבר איתכם תחושה של נינוחות וזרימה. בדוגמא הזו נתקלתי ברחבי הרשת.

 

הסוגסטיות הן לא דבר שניתן ללמוד בן לילה וגם לא בשנה, צריך להבין את התנהגות האדם ואת הסיבה שמתנהג ככה, צריך להכיר את עצמך ולדעת איזה טון מתאים לך כבן אדם רציני או ציני וכו', רק אז תוכלו ללמוד הפנוזה בסיסית ולחקור, ואחרי כמה שנים תמצאו את עצמכם ממשיכים ללמוד וללמוד. אדם סוגסטבילי הוא אדם פתוח לסוגסטיות ובהחלט לא פטי או טיפש, הבדיקה הקלאסית לסוגסטביליות: בקש מהאדם לפנייך ללחוץ את ידיו אחד בשני, אם הוא ילחץ חזק, סביר להניח שהוא סוגסטבילי, אם ילחץ חלש סביר להניח שהוא לא סוגסטבילי או שהוא מזלזל. כולנו משתמשים בסוגסטיות ביום יום, גם אם אנחנו לא יודעים, וכמובן שאפשר לנצל את הידע לרעה. *בישראל יש חוק האוסר על היפנוזה, אנו לא ממליצים ומבקשים ממכם לא לנסות להפנט אנשים... האחריות עליכם. 

 

היפנוזה ומנטליזם הם חלק בלתי נפרד אחד מהשני. במקור, עוד לפני העידן המודרני, "קריאת מחשבות" כולה הייתה מבוססת על כך! אוכל לתת דוגמא קלאסית להיפנוזה בשילוב דמיון מודרך: עצמו עיניים, הרפו את גופכם. הושיטו את שני היידים קדימה. דמיינו שאל יד ימין קשור בלון הליום שמרים את היד למעלה לשמיים, בדמיון אתם מרפים את היד ונותנים לבלון להעלות אותה. ליד שמאל קשור ספר כבד שקשה לכם להרים ואתם מתאמצים להרים את היד, אתם מצליחים להשאיר את היד באוויר במאמץ רב, לא יותר מדקה והיד שלכם כבדה, השרירים מאומצים, היד יורדת למטה, אתם ממשיכים לנסות להרים את היד, לבסוף אתם נכנעים. כשתפקחו את העיניים תוכלו לשים לב שיד ימין למעלה ויד שמאל נמוכה יותר.. כמובן שלא תוכלו לבצע זאת על עצמכם בגלל שאתם לא יכולים לקרוא בזמן שהעיניים סגורות ואתם גם יודעים את התוצאה - זה מפריע. נסו זאת על חברים או קרוביי משפחה.. תראו שזה עובד.

ד"ר עמיר לאור מסביר על היפנוזה ועל הטיפולים שמתבצעים איתה:

 

                                                    

היפנוזה וסוגסטיות מבוססות על כמה דברים בסיסיים: המילים בהם אתם משתמשים = דוגמא: בחיי היום יום, המילה "לא" היא מלה שלילית, והמילא "אל" שמזכירה את "לא", היא לא מילה נעימה ותוכלו להימנע מלהשתמש בה. (כבר הזכרתי שהקרדיט בדוגמא לא מופנה אליי) טון הדיבור והקול = דוגמא: בחיי היום יום, כשאתם מבקשים בקשה, תוכלו לדבר בטון נעים יותר ונמוך, לתת לאדם שעומד מולכם תחושה של נינוחות ושוויוניות, השתדלו להמנע מכך שהבן אדם ירגיש עליונות. כקוסם תוכלו לדבר בטון תקיף וגבוהה, תתנו לאדם העומד מולכם תחושה שאתם המנהיגים, אך לא במובן שלילי. 

                                                                          

הפנים והמראה = דוגמא: כמנטליסט תרצו להתלבש בבגדים מכובדים, צבעים כההים על-מנת לסמל מיסטיקה ורציניות, נסו לשלוט על תווי הפנים שלכם ולהציג אותם בצורה רצינית ומרוכזת. אלו דוגמאות קלאסיות מחיי היום יום.

אל תשכחו שבשביל הצופים, מנטליזם נחשב לתחום מיסטי.. לכן תוכלו להוסיף ולשפר את ההרגשה של המיסטיות ובכך לשפר את המופע.

NLP (שפת גוף) והפנוזה: The Structure Of Magic Vol I by Richard Bandler and John Grinder The Structure Of Magic Vol II by Richard Bandler and John Grinder

 

 

 מקווה שנהנתם ואלפי תודות וקרדיט לאתר של אופיר לב

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 13:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmighty spades אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mighty spades ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)