לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עיצובים לשין

סיפורים שאני כותבת לא להעתיק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


 

נכתב על ידי שירוש5666 , 5/10/2007 15:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חדש..


פרק 1;
שלום קוראים לי רוני ואני בת 15 מראשון לציון
אני ניראת ככה;שיער חום,עיינים כחולות.
כמו כל אחת גם לי יש חברות טובות 2 לאחת קוראים קארין ולאחת שירה.
שירה ניראת ככה;שיער בלודיני עינים שחורות
וקארין ניראת ככה;שיער שחור ועינים ירוקות.
כל יום אני יורדת 5 דקות לפני הצלצול ומחכה לקארין ואנחנו הולכות ביחד ביום הראשון לימודים הגענו רבע שעה לפני והלכתי להגידד שלום לכל החברים והחברות ולמורות(לצערי).הצילצול ציצל ונכנסנו לכיתה ופתאום הגיע מורה המחנך המורה כרגיל דיבר וביקש להזכיר שצריך להכיר ש.ב כל יום אני לא הבנתי למה שהמורה יצא הלב שלי דפק ולמה בהפסקה רדפתי אחריו אבל חשבתי בלב אני מאוהבת במחנך שלי?לא ידעתי הלכתי לבית ובדרך חשבתי טוב זה יכול לקרות לכל אחד אבל דווקא לי הוא גדול ממני בלפחות 10 שנים לא הבנתי היה בלי לבכות אבל לא בכיתי באותו רגעע הבנתיי בדיוק שאני מאוהבת בו בשלומי המחנך הגעתי לבית ונירדמתי..
המשך יבוא...
פרק 2;
התעוררתי אני לא יודעת מה קרה לי ניסיתי לישון אבל כל דקה רץ לי במוח השם שלומי בבוקר שתהעוררתי התלבשתי וכרגיל ירדתי לחכות לקארין שהיה צילצול חשבתי יש אני יראה את שלומי אבל נכנס המנהל והודיע ששלומי לא יכל לבוא התבאסתי הרמתי תיד ושאלתי למה אז המנהל אמר הוא עבר תאונה בהפסקה רציתי להיות לבד הלכתי לשירותים ובכיתי ופתאום היה לי אומץ ברחתי מבית ספר ורציתי  בכלל הבתי חולים אם יש מישהו בשם שלומי אליהו אמרו לי לא הלכתי למנהל ושאלתי אותה באיזה בית חולים שלומי הוא אמר בבית חולים באילת אני אמרתי לאמא שלי שיש לנו טיול לאילת ונסעתי עד אילת מצאתי את שלומי אבל הוא היה כבר עסוק עם חברה החדשה שלו ליאת
אמרתי לו שלומי איך אתה מרגיש הוא אמר בסדר אבל שאלתי אותו בלי חוצפה מי זאת הוא אמר ארוסתי אמרתי לו שלומי אני חייבת ללכת אמא שלי מחכה בחוץ
כל הדרך לתחנת אוטובוס בכיתי ובכיתי התקשרתי לקארין ואמרתי להה שאני מאוהבת בשלומי ועם חברה שלו ליאת והיא אמרה תחזירי לראשון ואנחנו נדבר חזרתי לראשון ומשם כבר הכל התגלגל.....
פרק 3;
חזרתי לראשון ומשם כבר הכל התגלגל.....
כן אני חזרתי לראשון ומבסרים לנו בכיתה  ששלומי מתחתן היום וכולנו מומזנים אמרתי יופי אני יראה אותו אבל לא יופי שהוא מתחתן הלכתי לקארין ואמרתי לה אני לא באה היא אמרה לי את כן באה אמרתי לה תקשיבי קארין אני יראה אותו בחליפה ואותה בשמלה אני ימות אני רק בת 15 יש לי עוד חיים אני יוותר עליו קארין טוב מה שאת אומרת ...
פתאום נכנסה לכתה שירה ושואלת תגידו מה אתן מסתירות ממני...קארין ורוני ביחד כלום!!שירה נו תספרו לי טוב קארין אומרת ורוני צועקת קארין,קארין דיי רוני אין סודות בחברה..טוב תספרי לה..רוני מאוהבת בשלומי והיום שהוא מתחתן היא לא רוצה לבוא שירה כולה המומה הייתה יצאתי בכיתה מבכי אני לא יודעת איך בהפסקה השנייה כולם ידעו הלכתי לשירה וקארין ושאלתי מי מכן לא חברה למה סיפרתן?לא סיפרנו  אז איך כולם יודעים פתאום מארון יצאה ליאת ואמרה תקשיבי רוני ותקשיבי טובב תתשכחי משלומי ברור יופפי והשיחה הזאת לא התקיימה רוני אמרה למה מי את ?אשתו את יודעת מה נכון ועיפה לה סטירה ...
בסוף היוםם רצתיי לבייתת והתקשרתי לשלומי והוא אמר שהוא יודע אבל הוא לא מרגיש ככה סגרתי לו טטלפון בבפרצוף והלכתי לשירותים ולא יצאתי משם עד אין לי  מושג אבל מה שבטוח לחתונה לא הלכתי...
פרק 4;
עד אין לי  מושג אבל מה שבטוח לחתונה לא הלכתי...
ביום שאחרי הלכתי לבית ספר וראיתי את שלומי לא יכלתי להסתכל לו בעינים בהפסקה הוא קרא לי אבל לא יכלתי לבוא שנכסנו לשיעור שירה שאלה עם אני בסדר וואמרה לי שאני חייבת ללכת ולומר לשלומי מה ליאת אמרה אבל לה היה לי אומץ.בהפסקה שירה הלכה לשלומי ואמרה לו ושלומי כרגיל צעק אלייה שהיא מגינה עליי וזה פתאום בסוף היום אני רואה את שלומי וליאת וליאת מאיימת עללי עם פרצוף מילה אחת ואת מתה חשבתי שיט למה תמיד אני נופלת על הבחור הלא נכון שחזרתי הביתה פתאום ציצל הפלאפון לא הבנתי איך שלומי יודע שהגעתי אבל אני יודעת שזאת הייתה שיחה מוזרה שלומי אמר שהוא אוהב אותי אבל אני אומרתי לו שלומי מאמי תקשיב אני יודעת שהתחתנתה ואני לא רוצה להרוס משפחה אז תהיה עם ליאת ואני כבר יתגבר לא אמר שלומי אני שונא את ליאת אני התחתנתי  איתה בגלל ההורים שלי..ממש אל תשקר אליי תעשה לי טובה שלומי אני מנתקת.. ניתקתי ואז התקשרתי לקארין וסיפרתי לה על השיחה היא אמרה לכי אליו אל תהיה קשה מה את לא מבינה שבסוף ליאת תתגלה לא ידעתי ולא הבנתי וכרגיל נכנסתי לחדר והתחלתי להשתגע מה שבטוח שיום אחר כך נהייתי שונה ושלומי התחיל לשונא אותי ..

פרק 5ואחרון;
אתם לא מאמינים איך באתי לבית ספר אחרי היום כולי עם פנים שחורות בגדים שחורים כולם חושבו שאני פריקית שלומי ראה אותי ככה וחשב שמשהו במשפחה עובר אליי מה שהוא לא ידע זה שנסיתי להיות מכוערת בשביל שלא יתאהב בלי
אני לא מבינה איך ומדוע עשיתי את זה אבל היום הזה עבר יום שונה כולם לא התייחסו אלי וגם לא שלומי היום הזה עבר פשוט נפלא אף אחד לא הזכיר את התאהבות שלי בשלומי.
בהפסקה השנייה יצאתי מהבניין וראיתי את שלומי מסמן לי לבוא באתי אליו לא ידעתי שזה מה שהוא הולך להגיד לי שהוא נפרד מליאת אמרתי באמת?אמר כן עכשיו רוני מאמי לכי להשתוף את הפנים אמא שלך בדרך עם בגדים חדשים טוב הלכתי ושתפתי תפנים אבל היה מוזר לי פתאום אני לא מבינה למה ששלומי בן 28 יבחר בי בת 15 ולאישה בת 27 שאלתי אותו את אותו השאלה הוא אמר אנחנו לא נשואים וזה אבל אנחנו נתנהג ככה כל יום הייתי שמחהה חוץ מהיום שסבא שלי נפטר משם נשבעתי שאני לא מתאהבת בבנים ושלומי לא האמין והציק לי אבל אמרתי לו הוא אמר בסדר הבנתי אותך...
בלילה חשבתי עלל מה שאמרתי לשלומי..
והבנתי מה אני לעזאזל עושה פהה רצתי לשלומי בגשם דפקתי בבית ופתאום ליאת פתחה לי ביקשתי את שלומי והיא אמרה דקה תיכנסי נכנסתי אמרתי שלומי אני מסכימה שלומי אמר מה?מה שאמרתה לי היום בבית ספר..
שלומי מה אמרתי לך היום לה היה בית ספר..
בסוף הבנתי שכל הסיפור עם שלומי היה חלום שלא התגשם וגם לא יקרה!

נכתב על ידי שירוש5666 , 5/10/2007 15:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חדש חדשש



סיפורר יפהה בלי המשכים;
מוכנות?קדימה כן כן זאת הייתה קבוצת המעדדות של  חגבים
הם היו מוכנות למשחק שיתקים היום בערב אני ליאור בקבוצה והיום שהילדה ימית באה אני לא מאמינה שזה קרה זה קרה באותו 25.11 היום שבו היינו צריכות לעשות אודשנים ועשינו אבל הילדה ימית שינתה את החחים של כל המעודדות לא האמנו ילדה בשם ימית לויון נכנסה לכיתה של האודשנים ושמה מוזיקה והתחילה לרקוד וזה המעודדת הראשית לידור צעקה למה ילדה חנונית שכזאתי חושבת?אני כמובן הסברתי להה שאין הבדל בין חנונית לבין מקובלת..
לידור תסתמי תפה יש ועד איך אז תקשיבו טוב טוב בנות מכוערות שלי האודשנים רק למקובלות כולם יצאו מהאולם גם אני ולידור אמרה ליאור מאמי לאן את מקובלת לאא רק בגלל הקבוצת המעודדדות העלובה שלך לידור עם את יוצאת אל תחחזרי יצאתי ולא חזרתי עד אתמול לצערי (חח)..ימית עשתה את זה שאיש לא עשה הקימה קבוצת מעודדות משלה ואתם לא מאמינים מי ניסתה להתקבל לידור לידור זאתי שקרה לה חנונית וימית קיבלה אותה עד היום כולם קוראים לה שפוטה אבל זה לא הסיפור הסיפור הוא שימית לויון הייתה ילדה חדשה רגילה כמו כולם אבל היה בה משהו שונה היא לא רצתה לספר שהיא יתומה ולידור לא ידעה והיא עשתה לה תמוות .אז אני ליאור עשיתי ללידור מהפך לימדתי אותה מה זה להיות יתומה והיא הבינה למה ימית חנונית אני אמרתי ללידור משהו טוב שתמיד אומרים אחד לשני תמיד את תפסידי ולידור לא האמינה ויצא על חרם עלי ועל ימית וכולם השתשתתפו תאמינו לי באתי לבית ספר עם הההורים שלי סיפרתי להם על החרם על ימית והם רצו לאמץ אותה ואני הסכמתי לא אכפת לי..באמת אחות קטנהה ממניי זה ססבבה..שאמא שלי ראתה את לידור היא אמרה לי לכי תשלימי איתה עשיתי להה איכסהה אמא זה מגעיל אותי..היינו אז ביום האחרון ללימודים והוא נגמר טוב דווקא אני השלמתי עם כולם וגם ימית אבל לידור לא הפנימה עדיין שימית אחותי החורגת ולא ידעה שאני זאתי שהמשפחה שלה כן זה במשפחת חדד ותאמינו לי לידור הבינה טוב טוב מה זה חרם כי אז בכיתה ח' עשו אלליה ואני השתתפתי למה מה קרה ועכשיו אני במעודדות ואני שמחה וגם ימית  כמובן טוב אנחנו צרוכות לעלות בהצלחחחההה לנו
נכתב על ידי שירוש5666 , 5/10/2007 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  שירוש5666

בת: 28

ICQ: 443238107 




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוש5666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוש5666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)