לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עיצובים לשין

סיפורים שאני כותבת לא להעתיק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


סיפור חדש;
שלום קוראים לי מריה ואני גרה בנתניה יש לי תוכנית שקוראים לה מה חדש?
אני בת 20 ואתמול קרה לי משהו נורא אתם לא מאמינים דוד שלי נפטר..
אני בוכה וגם מספרת את סיפור חיי אני לא מבינה איך זה יכול לקרות רק אתמול הוא יהיה ילד יפה שנולד..
אמא שלי כמעט ולא בבית אני רוצה לדעת לאיפו היא הולכת ואני היום איתם יספר לכם..טוב אני צריכה ללכת לעבודה אני יספר לכם משם..
הגעתי דקה שנייה לפני וראיתי את אמא שלי סליחה אבל אני צריכה ללכת...

אתם לא מאמינים מה קרה לי אני חושבת שאני יודעת במה אמא שלי עובדת זונה אני בכיתי כל הלילהה למה אמא שלי למה...פתאום היא נכנסה ושאלה אותי מאיפו לי הסברתי להה היא כעסה גם שעקבתי אחריה אני לא יודעת מאיפו אני מממשיכה כנראה עם אמא שלי לחברים שלה היום אני בת 24 לפני 4 שנים לא ידעתי איך למה מה קורה חברות אומרות לי שגם להם זה קרה זה רק תחנומים אני יודעת שזה לא היה לאף אחד ואמא שלי היפהה הלכה להיות זונה אני לא מאמינה טוב אנשים אני לא יכולה להמשיך מכאן אמא שלי ואני הולכת אני לאא מבינה אמא שלי ששומרת אלי מגיל 10 מגיל שנתיםם אני הייתי ברחוב עד גיל 10 אמא שלי שאמרה שזונות זה סתם עכשיו כזאתי אני לא מאמינה בא לי למותת!!..דקה אח שלי בא..יוסי אני חייבת לדבר איתך על אמא ..

מה מה קרה לאמא לא ידעתי איך לספר לו אבל הייתי חייבת להגיד לו שאמא שלנו מגיל 10 זונה

נכתב על ידי שירוש5666 , 5/10/2007 14:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  שירוש5666

בת: 28

ICQ: 443238107 




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוש5666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוש5666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)