לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג העצות שפותרות בעיות


זה הבלוג שלי ובוא אני אתן לכם עצות.. מקווה לעזור היועצת

כינוי:  יועצת

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


הבעיה:

אז ככה:
יש לי 3 חברות שאנחנו ממש חברות טובות.
אחת החברות היא כזאת דביקי ומעצבנת, והשתיים האחרות רכלניות שרוצות כל הזמן לעבור כיתה ומדברות על זה וזה מעצבן.
החברה הדביקי אומרת לי כל הזמן שהיא מרגישה מחוץ לקבוצה והיא כל הזמן נדבקת אלי, ואחת מהשתיים האחרות כל הזמן צועקת עליה ומתעצבנת עליה והשניה פשוט שמה עליה פס. אני מרגישה באמצע ואי לי מושג מה אני אמורה לעשות במקרה כזה. תעזרי לי?

קודם כל אם את מרגישה שהם מדברות או עושות דברים שמעצבנים אותך או שאת סתם חושבת שהן עושות משו מגעיל תפני אליהם ותדברי איתם על זה, ואם את באמת חשובה להן הן ישתנו.דברי איתם שאת מרגישה באמצע ושאת לא רוצה להתערב בזה ותבהירי את זה גם לדביקי וגם לרכלניות.

או שאת פשוט תבחרי לך צד אחד שצודק ופשוט תיהיה איתו ותעזרי לו אם פוגעים בו או משו כזה..תשתדלי להזביר לדביקי איך "להכנס" לקבוצה, ודברי אם אם הרכלניות שינסו להיות עם הדביקי קצת יותר גמישות.

 

תנסי את זה ואם זה יעזור תגידי לי ואם לא גם תגידי לי

מקווה שעזרתי.

"היועצת"

 

נכתב על ידי יועצת , 18/10/2007 22:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אנשים תכתבו!!
אם לא יכתבו לי אני פשוט יסגור את הבלוג וחבל!!!!

נכתב על ידי יועצת , 17/10/2007 19:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום


שלום אני מיכל אני בת 15 ואני גרה ברעננה.

אני בכתה י'.

אני יודעת שיש להרבה אנשים בעיות שהם לא יכולים לפתור אז החלטתי לפתוח בלוג עצות.

אני טובה בזה כי עזרתי להרבה אנשים שאני מכירה לפתור בעיות.

אני טובה בעיקר בפתירת בעיות של בנות.מעניין למה? אבל גם בנים יכולים לפנות עליי.

אתם יכולים לשלוח לי גם שאלות בעילום שם.

מקווה לעזור

"היועצת"

נכתב על ידי יועצת , 5/10/2007 20:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





119
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליועצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יועצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)