לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אאאפצ'י


תרגישו חופשי להשתעל פה כמה שבא לכם (: וגם להתעדכן ככה במה שקורה בטלויזיה היפנית (בעיקר).

Avatarכינוי:  d jdramafun

בת: 34

ICQ: 281074025 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כמו שהבטחתי המלצות על hana kimi . life.


נתחיל מהסידרה LIFE שמבוססת על המנגה עם אותו השם

http://www.crunchyroll.com/showseries?id=5464

יש הסבר על הסדרה בכללי וגם את הפרקים . צריך להתחבר כדי לראות אותם..

 

 

לפי דעתי

הסדרה מאוד ריקתה אותי. יש טובים ויש רעים שאפשר לאהוב ולשנוא (הרעים פסיכים בצורה לא מחוברת למציאות) . האוירה והחברויות שנוצרות מאוד נחמדה.

אני התרגשתי והתעצבנתי באותו זמן... (התעצבנתי על מנאמי הזאתי)

אם לא קראתם מה שבקישור אז הסדרה מתעסקת בנושאים של היתעללוב בבית הספר, חברויות, קצת קשרי משפחה והתאבדות.

זה לא התעללות פושטית.. זה ממש אכזרי.

 

למי שמחליט לראות אז רציתי להגיד שבפר הראשון רואים שמישהי התאבדה (הבחורה מרוסקת על הרצפה - קפצה מבניין). ואני המשכתי לצפות בזה במחשבה שהיא מתה.. אבלל היא לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, פתאום אני רואה אותה מדברת עם הדמות הראשית עם איזה גבס מעפן ביד או משהו.. חח ואני כזה "מה??"

אז שלא תעשו תטעות התמימה הזאת.

 

הסוף ממש מגניב, יש טוויסטים ושיט, הוא גם לא סגור כזה.. לפי מה שהבנתי הם הגיעו רק לכרך 27 במנגה אז אני מחזיקה עצבעות לעונה שניה!!!!!!

הצוות שחקנים ממש טוב ואיכותי.. חוץ מהילד ("הרשע") הגיי הזה.. אותו לא אהבתי בכלל איך שהוא שיחק תדמות...

כל השאר אחלה.

 

 

 

נכתב על ידי d jdramafun , 6/10/2007 13:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל דבר יש פעם ראשונה. גם לכתיבת פוסט


זה קשה להתחיל סתם ככה לכתוב.. טוב נו..

כל מי שנכנס ורוצה לדעת על מה הבלוג אז זה על הסדרות והסרטים שמיוצרים במזרח אסיה, במיוחד ביפן שאני מתה עליהם.. ואני לא מדברת על אנימה, שהיא מאוד פופולרית בישראל שאין אפילו צורך לפתוח עליה בלוג (שלא תבינו לא נכון, גם אנימה אני רואה). אני מתכוונת ל - live action , שזה בעצם ה - jdrama שכמעט ולא מוכרת פה...

אולי חוץ מהסרט של דת' נוט :/  . רוב הסדרות מבוססות על המנגה. אז זה לא כזה שונה מאנימה מבחינת עלילה... חוץ מהסרטים שיש להם פן יותר מוזר..

אני כבר שנתיים ככה בעניין אז אני מקווה למצוא פה כמה פאנאטים כמוני לשתף איתם...

 

אז בקיצור אני לא ארחיב יותר מדי לפעם ראשונה.. אני אנסה להביא כמה שיותר ביקורות על דרמות חדשות שראיתי כמו "האנה קימי" ו"לייף" שרק סיימו לשדר אותם ביפן  (ניראה לי לא הרבה יבינו על מה אני מדברת)...

לשאלות, דיבורים, ופיטפוטים תרגישו חופשי להשאיר תגובות ושיט :)

 

הינה כמה קישורים למי שסתם רוצה להתעדכן (שזאת בעצם מטרת הבלוג ;))

 

"יו טוב" כמובן מציע הרבה אפשרויות לראות סדרות עם סאב (sub) 

www.youtube.com  (אבל עזבו אל תיכנסו לזה בנתיים)

האתר ה"מפורסם" של די-אדיקט

www.d-addicts.com הוא מציע הממווןןן מידע על המוווןן סדרות וסרטים מאסיה וגם הורדות בביטורנט.

והפייווריט שלי:

www.crunchyroll.com  פה אני רואה את רוב הדברים עם סאב בצורה ישירה (יענטו ניטען הדף ..) האיכות כמובן לא משהו, אבל למי יש כוח להוריד הכל?!

 

יש עוד אתרים כמובן.. זה לפעם אחרת

להתראות בנתיים

         שיהיה לכולם אפצ'י שמח

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי d jdramafun , 5/10/2007 21:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לd jdramafun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על d jdramafun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)