לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LiFe


אני והחיים שלי, מה שעובר עלי, ואיך אני מתמודד.. בסופו של דבר. החיים ממשיכים. ואנחנו איתם. ותזכרו! זאק"ש - זה קשה, אבל שווה!.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מי שאין לו זמן לחברים, כשיהיה לו זמן לא יהיו לו חברים


שלום לכולם!!
קוראים לי חן ואני בן 17.
אני סתם יספר לכם על החיים שלי ועל מה שעובר ויוצא בהם. D:
אז קיצר אנשנושים.
היום חבר שלי מתקשר אלי ואומר לי שאין לו חברים והכל.
וסתם, ראיתי את המשפט שבכותרת ברשת. וזה ממש היה מתאים לו.
הוא התעסק כל הזמן בדברים אחרים. לא בא למסיבות ולא כלום. קיצר לא ניסה כלכך להות איתנו.
ובסופו של דבר, כשהוא קלט שאין לו כמעט חברים. הוא התחיל לבוא ולדבר. רק שעכשיו מש קשה לו.
לדעתי? הוא יכל לחסוך א זה לעצמו? לא חושבים?
אני למדתי משו אחד, על חברים כדאי לשמור.
אזז! קיצר חברייס! שמרו על עצמכם! חוזרים לבית כלא... לא נורא. נשרוד.
בה ביי!! שבוע טוב.
נכתב על ידי , 6/10/2007 16:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם אם אתה נמצא על המסלול הנכון, בסופו של דבר, מישהו ידרוס אותך אם רק תשב שם.


אז שלום לכולם!
קוראים לי חן.
בן 17.3.
וסתם, החלטתי לרשום קצת על החיים שלי פה ומה עובר עלי.
אז ככה, כמו שכתוב בכותרת, היום למדתי שתמיד צריך לחשוב קדימה ולהיות "ראשון" מה שנקרא.
היום הייתי עם כמה חברים ויצא לנו לדבר קצת על העתיד.
דברנו ודברנו. כל אחד אמר מה הוא רוצה לעשות בעוד 5-10 שנים הקרובות.
אז הגענו ל"איך נעשה את זה". כל אחד אמר את מה שאמר.
ורק אחד אמר משו שהיה ממש נכון.
הוא אמר, "אם אתם חושבים שהעולם מחכה לכם, אתם לא צודקים. החיים ממשיכים. וכל אחד ינסה להגיע למקום הכי טוב שהוא יכול, אפילו אם זה לרמוס אנשים".
ואני חשבתי על זה. ואמרתי, וואלה? הבנאדם פשוט צודק.
יש מלא אנשים, שמנסים ומנסים, אבל הם ככלכך אגואיסטים שפשוט לא איכפת להם מה הם עושים בדרך.
וזה מתחיל בדברים הקטנים, של לזרוק זבל מהאוטו כדי לחסוך זמן לזרוק את זה בפח זבל (אולי הגזמתי, אבל הבנתם את הרעיון).
ונגמר בדברים שאתה משקר כדי לעלות בדרגות ומשחד אנשים (אהמ ממשלה אהמ אהמ) כדי להרוויח. והכל תוך כדי שאתה מוריד אנשים בדרך.
טוב הפסקתי לחפור. אני פשוט הפנמתי.
            
                                                          *אני* לא יהיה כזה.

יאללה! שבת שלום חברייייסס!
נכתב על ידי , 6/10/2007 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמסטרדם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמסטרדם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)