לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג העצות של אליס

אתם יודעים בלוג חיים ועצות וכל מה שבינהם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

HELP


היי יש לי עבודה במדעים על המהפכה התעשייתית אוף איזה פאק
מישהו יודע מה זה לעזעזל?!

טוב תעזרו לי פליז HELP!
נכתב על ידי , 21/10/2007 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט


;
נכתב על ידי , 12/10/2007 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף איזה עיצבון!!!


היי אתמול היה לי יום די מעצבן ההורים שלי כל הזמן אמרו לי לכי תעשי שיעורים לכי לישון וזה מעצבן מהה הבעיה של ההורים שלי?!  טוב אני רואה פטיטו ביי...
נכתב על ידי , 8/10/2007 18:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שעוזרת לכם בבעיות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שעוזרת לכם בבעיות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)