לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life


בבלוג יהיה מסופר על החיים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אין כותרת


היי...

 

הרבה זמן לא עידכנתי ת'בלוג שחכתי ממנו...

 

יש לי הרבה מה לספר. ליפני שבוע שבועיים משהו כזה אני, סלביק, אדגר, הילה ועוד כמה... טיילנו.

 

אני אדגר וסלביק עמדנו לייד מכונית ודיברנו סלביק בעט במספר אחריו אדגר ואני והמספר נישבר.

 

אחר כך סלביק לקח ברזל וחרט במנורה של המכונית ואמר אויי סתכלו חרטתי כדי שהוא יצא גבר.

 

בקיצר אין לי כח לספר הכל היינו בחקירה וצריך לשלם 20,000 או 7,000 זה מה שאמרו, אבל עדיין לא

 

החליטו מי משלם. זה משהו אחד.

 

יום שישי היה טיול לצפון היינו במטולה רק לילה אחד באסה בקיצר היה סבבה והכל היום חזרנו בערב ו....

 

שחכתי מה עוד היה לא משנה זה מה שיש לי לספר..

 

אה ניזכרתי אני וסלביק לא באנו לשיעור חשבון והשאירו אותי יום ראשון שעתיים אחרי הלימודים אבל

 

ברחתי זין שאני אישאר קיצר הישעו אותי וזהו..

 

עכשיו אין לי מה לספר ביי..

 

כמה תמונות של טוקיו הוטל:









 

נכתב על ידי , 22/12/2007 22:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 245166514 




276
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~~דניאל~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~~דניאל~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)