לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

#עולם ורוד רואים רק דרך עיניים א-ד-ו-מ-ו-ת#


הגעתי למצב בו החלטתי לפתוח בלוג כדי לספר על חיי ולהיות מי שאני באמת בלי מסכות.. =\ יותר שפל מזה? לא יהיה.. אז בהצלחה לי :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ריקי " החברה הטובה" עללק !!


למדנו באותה החטיבה בבית ספר, היינו באותו שכבה מכיתה ז' והתחלנו להכיר מכיתה ח'.

נקשרנו אחת לשניה כאשר היה כשרונות צעירים וראיתיי ששתינו רוקדות את אותו הסגנון (היפ-הופ)
ובאוווותוו היום של שכישרונות היתה מסיבהה אז יצאנוו ביחד,

מאז אנחנו חברוות טובות.. היינו מסתובבות כל פעם עם אנשים אחרים כל פעם , צוחקות על כולם ,צוחקות עם כוולם

ונהנות מהחיים כמו שרק ילדות יודעוות לעשווות .

כל שישי היינו במועדוניים הרוב היו בת"א.

היינו מספרות הכל אחת לשניה, שופכות את הלב אחת לשניה ואפילוו משקרות לאמהות כדי לברוח עד הבוקר לעשות שטויות.

יום אחד יצאנו למסיבה והכרתי שמה את עומרי > הוא היה אחד הילדים היפיים בעיניי.. אפילו עד היום.

בקייצוור?? נדלקקתי.

מה שלא ידעתי זה שלפני שהכרתי אותו היה בינו ובין ריקי משהו .. אבל למה שהתרחו לספר לי!?

אניי סיפרתי לה שנדלקתי עליוו ושאני רוצה לראות אותו והתחלנוו להסתובב איתו ביחד .. בנתיים מאחורי גבי היא הלכה וסיפרה לו כל מה שאמרתי להה וכדיי שהוא לא ירצה אותי על פניה היא הדליקה אותו עליה יותר ויותר .. (והיא הייתה ניראת לא רע בכלל באותה התקופה ,בלונדינית שיער חלק , עיניים כחולות ורוקדת אחד היפים , אבל היום ?! היא דומה לחביית בגודל שלה!)

טוב, הגיע מצב בו החלטנו בשעה 2 בלילה לתפוס טרמפים מחדרה לנתניה דרך כביש החוף (מה חשבנו לעצמנו!?)

היינו אניי, ריקי, אור (תשמעו עליו בהמשך), עומרי ועוד 2 חברים, אני אור וריקי עלינו על טרמפ ראשונים והחבר'ה ניסו לתפוס טרמים אחרינו.. חיכינו להם במחלף נתניה חצי שעה כבר התייאשנווו !! אבל בסופו של דבר הם הגיעו וחתכנו לנתניה.

בת דודה שליי אחת האהובות בר גרה בנתניה אז דיברתיי איתה שתבוא לראות אותי בכיכר ..

טובב כולנו הולכים בניצה (מי שלא יודע זה כמו טיילת שצמוד אליו יש את החוף) פתאאווום ריקי ועומרי נעלמו ..!!

הפלא של ריקי היה אצלי בתיק אז התקשרתי לעומרי וכניראה הוא שם אותי על רמקול , שאליי " איפה אתם !? " והוא ענה "בחוף.." "מה אתם עושים שמה !? " ואז השרמוטה צעקה " מזדייינייםם חעחעחע..."

התעצבנתי וניתקתיי.. היא הכירה לי אותם ואת אור שהיה כמו אח בשבילה .

החלטנוו לחזור הביתה היה כבר 4 וחצי לפנות בוקר וכל הדרך לא דיברתיי איתם במיוחד אחרי שהיא זיינה לי את השכל " נוו תגידי לעומרי, הוא לא רוצה אותתיי חחח..  " (זונה !#) הגענוו לאולגה .. ריקי הלכה הביתה (היא גרה באולגה) ואני ואור מאולגה הלכנו הביתה ברגל וזהה הליכה של 45 דק' בעערך במיוחד כשאנחנו עייפים מתים !!.

אור הוא שחווור ורוקד ראפ ומצחיק ושונא ערבים והורס מצחוק .. הייתם מאמינים אם הייתי אומרת לכם שהוא ערבי ?!

אז תאמיינו =\ .. רק חבל שבדיוק כשהיינו במקום הכי מפחיד בחדרה , מין יער שהוא קיצור דרך .. מזלי שהיה כבר אור של בוקר .. שאלתיי אותו אאם הוא אתיופי שלם והוא אמרה אני ערבי שלם . הלב שליי הפסיק לפעום חשבתי שאני רוצה לקבור את עצמי.. אבל לא פחדתי ממנו כי הספקתי להכיר אותו. ריקי החברה הטובה שלי פשוט ידעה שאם היא תגיד לי שהוא ערבי אני לא אססתובב איתה!! וזה נכוןן.. אבל זה לא מה שקרה.

סלחתי לה כמו טיפשה והמשכנו להססתובב יחד ועד פעם קטע מסריח עוד פעם הסליחה וככה נמשך במשך שנה.

תבינו כמה אהבתי אותה שהייתי מוכנה לסבול ככה וזה לא אחד המאפיינים הבולטים אצלי.

יום אחד ישבנו בגן ציבורי והם ישבו לשתות.. אני לא שותה ולא מעשנת אבל זרמתי איתם בכוסית והם כמובן תפסו ראש

"מצויין".. פתאום ראיתי שקורה משהו בין או לריקי כאילו הוא מנסה לנשק אותה ופתאום ראיתי אותה בוכה ומקיאה מלא אלכוהול.. אמרתי לעצמי פה אני לא נשארת! התקשרתי לאחי הגדול שהוא היה אז בן 18 במקרה בגיל של אור.

ראהה אותם ככה מסטולים ואמר לי שאם הוא רואה אותי איתם עוד פעם אחת הוא מוריד לי את הרגליים והידיים והוא לא אחד כזה אז תארו לעצמכם מה עבר לו בראש. אחרי חודש שהמשכתי להסתובב עם ריקי הבאתי אותה אלי הביתה כשאפחד לא היה ופתאום אחי בא במפתיע.. הוא התעצבן ורמז לי להעיף אותה , היא קלטה והתחילה לבכות.. נכנסה אלי לחדר ואמרהה שהיא מעדיפה אותי הרבה על אור ושהיא אוהבת אותי מאוד ולא רוצה לאבד אותיי.. היא כתבה שאין לה אח גדול כמו לי שידאג לה ושהיא מקנאה בקיצור > סלח לה.

 

פה נקרע החבל בנינו !! >

היה לי חבר והוא לא הסכים לי לצאת למסיבה ..אמר או שאנחנו ביחד או שאת יוצאת ואנחנו נפרדים ..

אמרתיי לעצמי הוא יגיד לי מה לעשות ?! אני יוצאת מאחורי הגב שלו על הפרנציף!!
ידעתי שהיא יוצאת למסיבה בת יחידה עם חבורת בנים קוקסינלים מהתיכון שלנו ואמרתי לה שאני הצטרף אליה .

יצאאאנו לת"א .. יש לה רק הודעות ולי יש שיחות ... רקדנו שמה עם כולם וישבתי עם כמה חבר'ה בגיל שלי שהכרתי כי רציתי לנוח הייתיי עיייפה מכל הריקודים וריקי הלכה להסתובב עם המסטייליסטים המגעילים האלה ואמרתי לה שתחזור עד חצי שעה ככה לקחת אותי שלא נאבד אחת את השניה.. ניראה לכם שהיא חזרה?!

התקשרתי אליה יותר מ-40 פעם (לא מגזימה!!) שעה וחציי כבר אנחנו לא ביחחד והיא לא עונה , לפחות יכלה להסתכל בפלאפון אם היו לה שיחות!! כל המועדון חיפשתיי אותה ומסתבר שהיה יציאה לעוד מועדון ברחוב ממול כבר חשבתי אולי היא הלכה לשמה .. עם כל הלחץ והדאגות התחלתי לבכוות לא ידעתיי איפהה אניי ונגמרה לי הבטריה.

החלפתיי עם מישהי את הכרטיס של הפלאפון והתקשרתי לאחי .. הוא אמר לי להתקשר לבת דודה שלי בגבעתיים ולהגיד לה שתבוא לקחת אותי ,השעה 3 וחצי בלילה ולא נעים אבל לא הייתה לי ברירה אחרת > התקשרתי .. =\\

והיא שילמה למונית כדי שיביא אותי אלייה..  בדיוק כשאני נכנסת לדודה שלי הביתה היא שולחת לי הודעה נו איפה את ? ההסעות מחכות לה .. אמרתי לך שתלך תזדיין ואני לא רוצה לשמוע ממנה יותר ולא שכחתי להזכיר לה עד כמה היא שרמוטה.

אבל זזה לא היה הכל לצערי =\

שיקרתיי לאמא שאני במסיבה בנתניה עם בר בת דודה שלי ופתאום הגעתי לבת דודה שלי בגבעתיים ?!

חירטטתי משהו ויצאתי מזה בזול , יום אחרי חזרתי ברכבת והתענוג הכי גדול היה זה להתנשק עם החבר שלי ולהסתכל על החותמת של המסיבה(ביצ')... את הלקח שלי למדתי זה בטוח :)

תווודה לכם => התמניייייה :-*

נכתב על ידי ~בסך הכל ילדה~ , 7/10/2007 02:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ~בסך הכל ילדה~

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~בסך הכל ילדה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~בסך הכל ילדה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)