לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיסטרי ביקורות


בלוג ביקורות בלי שום כוונה להעליב...

Avatarכינוי:  מבקרת בשבילכם...

בת: 29

ICQ: 239830212 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מפעל ההזמנות סגור זמנית !


בגלל החזרה ללימודים והלחץ הזמני מפעל הביקורות סגור זמנית !

יש לי כרגע ארבע הזמנות ואל תדאגו אני אעשה אותן במהלך השבוע אני מניחה...

פשוט עכשיו אין לי זמן לעוד הזמנות כי יש לי במקביל עוד שני בלוגים ועוד מלא הזמנות פה אני לא אעמוד בזה :)

אז אני אודיע כשהמפעל יפתח בחזרה :)

תודה לכולם P:

המבקרת...

נכתב על ידי מבקרת בשבילכם... , 15/12/2007 19:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למבקרת בשבילכם... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מבקרת בשבילכם... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)