לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Malice In Wonderland


ההרהורים של פסיכופט שנמצא בעולם עצוב ומופלא, או שלא. חעח.

יום הולדת שמחכינוי: 

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

לא יפה מספיק.


 

אחרי שש עשרה שנים (כמעט) שאני במחזור החיים המהולל הזה, הגעתי למסקנה בלתי נמנעת כלפיי, כלפי האנשים הסובבים אותי, וכלפי העולם הזה. אני לא יפה מספיק. אני לא טוב מספיק בשביל אף אחד. אני לא רוצה להכנס למערכת יחסים כי אני מפחד שהצד השני ייפגע ממני, זה הדבר היחיד בעולם הזה שאני לא רוצה, אני לא שווה שייפגעו ממני. האנשים פשוט רואים דרכי, האנשים לא מתייחסים אליי, כמו רוח, כמו כלב עזוב. כנראה שאני פשוט לא יפה מספיק, פשוט לא טוב מספיק בשביל אף אחד- או אחת. לא רק במובן הרומנטי, אלא גם בתור חבר, אלא גם בתור בנאדם. אני פשוט לא שווה מספיק שמישהו ישים לב, ואני כבר נמאס לי מההאשמות, אני לא אאשים את החברה יותר. זה אני, זה פשוט אני. אני לא טוב מספיק, בגלל זה מתעלמים ממני, בגלל זה לא רוצים אותי, בגלל זה נוטשים אותי. בגלל זה אני כל הזמן לבד. אני נטול כשרון, חסר עוצמה נפשית ופיזית, אני כמו סמרטוט על הרצפה שרק מחכה שמישהו ישתמש בו ויזרוק אותו לפח הזבל. ואני אודה לכל מי שיעשה זאת, אם פעם אחת אני ארגיש נחוץ. הלב שלי שבור מדי, אני לא יכול לתת לו להשבר שוב, אבל אני רוצה. זה עצוב לא? שאתה יודע שפעולות מסוימות יביאו לך כאב, אבל התנהגות אובססיבית-קומפולסיבית גורמת לך לעשות אותם בכל מקרה.

לא משנה כמה ארצה לעזור, לא משנה כמה אני אשתדל שכולם יהיו שמחים ומרוצים, זה אף פעם לא יקרה, כי אני לא מספיק טוב בשביל שזה יקרה, אני לא 'גבר' אמיתי, אני לא 'אישה' אמיתית. אני יצור מעוות וחסר חיים. מחכה למישהו או מישהי שיפיח בי חיים, שיעלים את הריקנות הזו שמבעבעת מתחתיי. כולם חושבים שהם מדוכאים ומבוישים, כולם רואים את עצמם בתור בובה שבורה, והם לא מבינים, שהם לא יודעים מה זה דיכאון אמיתי. הרגשה זמנית של עצב זהו לא דיכאון, גם הרגשה זמנית של דיכאון היא לא דיכאון, אלא הצווחה המהדהדת בתוכך בכל חייך, שאתה לא ראוי מספיק לשום דבר שתקבל, ושמגיע לך להרגיש רע, ובגלל זה לעולם לא תצא מזה, זה דיכאון. זה רגשי נחיתות. ואני באמת מאמין בזה, בגלל זה החברים שלי נוטשים אותי, בגלל זה אני בוכה יותר מדי, בגלל זה הלב שלי שבור מדי. אוליי אני מדבר חזק מדי, אוליי אני מושך תשומת לב, אבל זה כלום בהשוואה לצעקה שמבעבעת תחתיי, הצעקה הזו- מקפיאה עצמות, מבכה על כל עוגמת הנפש שחוויתי כל החיים שלי. שמחה? זהו משב רוח זמני, אם יש משב רוח חמים היום, זה לא אומר שמחר לא יהיה טורנדו. ואני פשוט לא יפה מספיק, לא טוב מספיק, לא שווה מספיק. ובגלל זה אף אחד לא רוצה אותי, ולא ירצה אותי, ואני באמת לא רוצה שירצו אותי, אני רוצה לחיות במין סוג של בועה, שהאנשים לא יוכלו להפגע ממני, שרק אני אוכל לשבת בצד ולהיות מכורבל בעצמי, שאני אהיה האחד שלא יפסיק לייבב. אבל מצד שני, זה כבר ככה עכשיו. אז אוליי פשוט ככה הכי טוב?

 

שלכם, וויל.

נכתב על ידי , 5/10/2007 15:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברים, חברים


חברים חברים, איך כולם מרגישים?
אני רק מתקשר כדי לומר שלום?

מה שלומכם? איך מזג האוויר?
האם אני בודד? ברור שלא.

חברים, חברים, אתה מקשיבים בכלל?

רק שיחת טלפון, כדי לא להדאיג

החיים מושלמים, אף פעם לא היו טובים יותר

המרחק הנפשי הזה בינינו גורם ללב שלי להתעוור

 

כששלחתם אותי לראות את העולם

לא פחדתם שאוליי אפגע?

אוליי כדאי לי לנסות קצת סמים?

או שאיישר מבטי ואסדר את החצאית?

 

אני רעב, אני מלוכלך, אני מאבד שפיותי

הכל מצויין

אני קופא, אני גווע, אני מדמם למוות

הכל מצויין

 

כן, אני עובד, עושה קצת כסף

אני בדיוק עכשיו בונה לעצמי שם

אני יכול להרגיש את זה מבעד לפינה

אני אצליח בכל מקום

חברים, חברים, אתם יכולים לשמוע אותי?

ברור שאני פיקח, ברור שאני שפוי

החיים מושלמים, אף פעם לא היו טובים יותר

עדיין החבר שלכם, עדיין אותו דבר

 

אם אגיד לכם מה שתרצו לשמוע?

האם זה יעזור לכם לישון בלילה?

אתם בטוחים שאני יקירכם הרחוק?

אני רק מתכרבל ובוכה בלילות


אני קופא, אני גווע, אני מדמם למוות

הכל מצויין

אני קופא, אני גווע, אני מדמם למוות

הכל מצויין

 

אני אוהב אותה, עדיין

אני צריך אותה.

נכתב על ידי , 3/10/2007 15:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMalice אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Malice ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)