לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I did it my way

הרהורים (לרוב פסימיים ומשועממים) על החיים, על הקשיים שבהם ועל הקנאה באלו שהכל עובר לידם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פשוט שונאת שבתות


כמובן, שבדר"כ זהו היום האהוב עלל, נחים, מטיילים, קוראים עיתון אבל מאז ששנינו בבית בשבת אני פשוט סובלת - שונאת את השבתות. בשבתות באלה אני מגלה כמה אנחנו שונים, כמה הוא משעמם אותי כמה אני בעצם בכלל לא מאושרת..

 

כלום לא מעניין אותו, אני אומרת לו את כל זה- כל הזמן וזה פשוט לא מפריע לו. הוא משחק אותה נעלב קצת ואז חוזר ללמוד או למחשב או לכוס של האמא שלו.

 

ואז אני נשארת מרגישה סמרטוט, אפס מאופס. הרי אני פה רק בגלל שאין לי ללכת, אני פה כי אני מפחדת שאני לא אמצע יותר מישהו שיאהב אותי ככה. אבל בעצם - זה אשכרה רק קטע כלכלי. איך אני אמצע עכשיו דירה לבד ?? איך אני אחזיק את עצמי לבד ? ? וכמו שכבר אמרתי בעבר הוא בסה"כ שותף טוב.

 

אני מתחילה ממש לשנוא אותו מיום ליום. אני מרגישה כמו בכלא, לא טוב לי

 

הוא עושה אותי כל הזמן כזו קטנה כדי שלא יהיה לי אומץ ללכת אז כל פעם הוא זורק לי "לא סתם אין לך חברים" או "המשפחה שלך לא שמה עלייך" כדי שאני ארגיש שיש לי רק אותו בעולם וכאילו רק הוא סובל אותי למרות הכל.

 

אני עצובה מאוד- כל הזמן בוכה. כשהוא הולך לסידורים שלו - אני מתעצבנת שלכל דבר הוא מפנה זמן חוץ מלהיות איתי. וכשהוא בבית אני מחכה לרגע שהוא יילך.

 

נמאס לי - כמה נורות אדומות נדלקות ואני פה - שונאת אותו ואת עצמי עוד יותר.

 

מה עוד צריך לקרות כדי שאני אבין שאני צריכה לברוח מכאן - כולה זוג צעיר בדירה שכורה - זה לא נורמלי שאני אמשיך בקשר הזה אם אלו התחושות שלי

 

אוףףףףף

 

שתעבור השבת הזו כבר

נכתב על ידי דמקה , 13/10/2007 09:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוגיות.. ?


אוף - נמאס לי ממנו, פשוט נמאס לי.

 

שלוש וחצי שנים ביחד וכלום לא קורה פשוט כלום. כלום לא משתפר - פשוט מתרגלים, לומדים להבליג, להתפשר. אבל אני לא רוצה - לא רוצה להתפשר כל כך. אנחנו זוג צעיר ראבק איך יכול להיות שאנחנו מתנשקים בממוצע כל חמישה חודשים ?! אני רוצה יותר מזה - הרבה יותר...

 

אבל הוא בחור טוב והוא אוהב אותי - אז זהו ? .. בגלל זה להישאר . ?גם אני אוהבת אותו מאוד - לצערי הרבה יותר מדי ולא טוב לי - פשוט לא טוב לי...

 

אנחנו כל כך שונים

 

בזמן האחרון כל הזמן מדברים על חתונה - זה מבהיל אותי כל כך שזה זה מבהיל אותי מבהיל אותי עוד יותר... מפחדת להתחתן - אני יודעת שאני אתחרט - לא הוא הבחור שרציתי, שייחלתי..

 

 

מה יהיה ? ..אוף איזה עצבים, אין לי מושג מה לעשות - מרגישה כזו קטנה ועלובה. העיקר שההורים שלי מבסוטים - אצלי הכל בסדר - יש לי חבר ושהוא ישבור את הראש עם הקריזות שלי. הדבר היחיד שמפחיד את אמא שלי שהוא לא יזרוק אותי יום אחד...באמת כי מי כבר ירצה אותי אחרי זה.. .

 

בא לי ללכת לישון ולהתעורר עוד עשר שנים - בלי שאצטרך לקבל כל מיני החלטות מעצבות וחשובות.

 

איך אני ארדם עכשיו ? אני צריכה לקום מוקדם לעבודה

כמה מחשבות...

 

לילה טוב

נכתב על ידי דמקה , 10/10/2007 00:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דמקה ב-10/10/2007 09:03
 




איזה כיף שנגמר היום הזה !!! באסה שמחר יש עוד אחד...

 

הלכתי היום להרכיב מערכת באוניברסיטה והיה פשוט סיוט - טרטרו אותי מבניין לבניין משעה שמונה בבוקר עד 11 וחצי - אז תמו הטרטורים...

 

הייתי כל כך עצבנית, באמצע הטרטורים התיישבתי על ספסל והתחלתי לבכות, חזרתי לוועדה לתואר שני ואמרתי שאני רוצה לבטל את הלימודים אבל בגלל שזה גם פרוצדורה נכנעתי. ממש רציתי כבר להפסיק את הלימודים רק שהוצאתי את זה משפתיי כבר חשתי כזו תחושת הקלה...

 

אבל בסוף גילו את הטעות שהם עשו במחשב והחלום שלי התנפץ - הנה אני מתחילה עוד שנה של לימודים משעממים ומייאשים.

 

והכי אני שונאת בלימודים זה את הכתה שלי. חבורת חנונים הומואים, פלצנים סתומים. ממש חבר'ה אהבלים. באחת התחנות שלי היום באחד הבניינים, היה תור ארוך (בעצם בכל בניין היה תור ארוך...) וישבו שם 4 אנשים מהכתה שלי והם ראו שאני עומדת להתעלף כבר... הם תיכף מסיימים את הרישום וביקשתי מהם כשדמעות בעיני - כי בכל זאת חשבתי - חברים לכתה, בטח יבינו אותי וירצו לעזור- ביקשתי להכנס לשנייה ובאמת, רק כדי לשאול שאלה- אז פוסטמה אחת שאני מאחלת לה שתשאר רווקה ממורמרת כל החיים שלה- אומרת לי במבט של "איזו חוצפנית זאתי אני אכניס לה" "לא !! ממש לא !! אנחנו גם ממהרים לעבודה"כאילו יו - הייתי מעכבת אותם בדיוק בדקה וחצי וגם זה בהגזמה..

 

בקיצור היה סיוט.

ואז הייתי צריכה להגיע לעבודה וכל כך לא התחשק לי, כי איך שאני מגיעה תמיד מתנפלים עליי עם שאלות ובקשות. בגלל זה אני גם תמיד אוהבת לבוא מוקדם מוקדם- שעוד אף אחד לא שם. ככה אני שותה לי את הקפה שלי בכיף ובשקט, עוברת על המיילים...אבל היום הגעתי מאוחר בגלל הסיוט שעברתי בבוקר אז כשהגעתי ב- 12 כבר כולם היו. אבל דווקא עבר בסדר - לא היו קרציות ממש כמו שהם נוהגים בדר"כ.

 

בקיצר - כל פעם אני נדהמת מחדש בשנת 2007 שנושקת ל- 2008 - איך ארגונים ומערכות ציבוריות גדולות נראות ומתנהלות ככה.?? זה פשוט מזעזע אותי כל פעם מחדש - איפה כל מקבלי ההחלטות - המתכננים, המבקרים, המפקחים, תקציבאים... למה הכל עובד כמו בשנות ה- 70 ?? ממש ככה - אפילו המראה של המשרדים באוניברסיטה מחזיר אותך לבניינים מתחילת שנות ה- 80. גועל נפש

 

 

טוב זהו להיום... נמאס לי לקטר... אני הולכת להתקשר לאמא שלי- לא דיברתי איתה מיום רביעי !!

 

לילה טוב שיהיה

נכתב על ידי דמקה , 7/10/2007 19:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The White Rabbit ב-8/10/2007 09:43
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  דמקה

בת: 42




64
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדמקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דמקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)