לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

infinite ageless inkwell



כינוי:  Pistola

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

בהצלחה לי


מה עובר עליי בחיי?

כל כך הרבה הנאות בצד סבל... לחזור מטיול סקי מדהים של 10 ימים באוסטריה לאמא שעוברת כימוטרפיה וקשה לה כל כך, להכיר בן זוג מדהים אבל יש הרגשה שזה חד צדדי, לשרת בבסיס הכי יפה במדינת ישראל ובמקביל לטפל בחייל שהתחיל לפרכס ולהקציף מהפה באמצע מסע ועכשיו לא מזהה את המפקדים שלו, לאהוב את הגוף ולשנוא אותו מיד אחרי.

כשהייתי בסקי אבא שלי החליט שאני מספיק מיומנת כדי לרדת את אחד המדרונות התלולים בעולם. מדובר ב-70% שיפוע שלא נראה מאיים במיוחד עד שמגיעים לרצועה של הקרח שאי אפשר להיתפס עליו עם המגלשים, ואז אתה מחליק איזה כמה מטרים ונעצר.

ברגע הזה אתה לא יודע מה לעשות, אתה לא תחליק למטה על התחת כי אתה תשנא את עצמך על זה שהשתפנת וכל מה שנשאר זה איך לומר, "להתאבד" (זה שם המדרון אגב). אז פשוט קיללתי לאויר וירדתי בשיא המהירות.

ככה אני חייה את החיים שלי... מתאבדת עליהם בכל הכוח למרות הפחדים והתסביכים האישיים. ככה זה... אני מחליקה לי בחיים בכל מיני מדרונות בכל מיני שיפועים ומכשולים. יש מקומות שאתה מרגיש בהם בנוח כי קל לך, ויש מקומות שהם בכלל לא לרמתך.

ואני מוצאת את השמש במקום הכי חשוך, ולעומת זאת את הטיפה המרה בדבר הכי מתוק.

מסתכלת לכולם בגובה העיניים, מהטבח עד ללוחם, מהמנקה עד להורים. יוקרת סטטוס זה דבר טיפשי שאינו משקף דבר על בני אדם בצורה כוללת. אנשים ביוקרת סטטוס גבוהה כבר חשפו את הצד המכוער שלהם בפניי... וכשהייתי זקוקה לעזרה דווקא האנשים הפשוטים נחלצו לעזרתי.

עוד משהו שהבנתי על עצמי זה שאני הורסת מערכות יחסים סדרתית. אני ממהרת לקטע המיני ובכך גורמת לגברים לזלזל בי.

אני מינית בטירוף... זה מה שמבדיל אותי בניגוד לבנות אחרות. הלוואי והייתי ילדה טובה וביישנית, שסקס בשבילה זה טאבו ושמסמיקה כשבנים מדברים איתה. אבל אני לא. אני אוהבת לפתות גברים ולהרגיש הכי סקסית בעולם, אני אוהבת לקנות את החזייה הכי סקסית בחנות ואת החוטיני הכי שווה שיש, אני לא מפחדת לדבר על סקס ומצידי להישאר כל היום במיטה עם הבחור שאני אוהבת. אבל בנות כאלה מסתדרות רק בסרטים, שאחרי זה הם רודפים אחריה ולא מוותרים עד שהיא שלהם...

בתכלס הם באמת רוצים את הילדה הטובה אבל מפנטזים על הילדה הרעה. אולי זה מה שאני...

יש לי כבר 101 תיאוריות ללמה אני לבד, 80% מהן נובעות מהערכה עצמית נמוכה ורק 20% מתוך גאווה.

אני שומרת על קו חיובי. עדיין לא החלטתי מה לעשות עם הנוכחי.. כי אני עדיין לא סגורה על כוונותיו.

 

בהצלחה לי...

 

 

 

נכתב על ידי Pistola , 30/1/2009 18:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPistola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pistola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)