לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעולם לא היה כל כך טוב כמו עכשיו. כי מעולם לא היה עכשיו.


"אין דבר 'לא טוב' בעולם. יש 'לא מתוק', קיים גם 'לא נעים', אבל אין 'לא טוב'." [איסתרק] תחשבו על זה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016




כשאת חושפת פצעים ישנים

ומגלה שהכל עוד רגיש

שזה חוזר אליך

הכאב


כשדברים ישנים מתערבבים בחדשים

שהבטן מתהפכת

והדבר היחיד שרוצה

זה להתחפר מתחת לשמיכות


שלא אשמע יותר שום דבר

שלא אומר עוד

שלא אנסה- כי רק אצנח מצוק יותר גבוה


כי אני

מי אני

למה


אני כלום

וככה אני צריכה להיות



( עכשיו הכל ממקום יותר שלם

זה כבר לא מתנדנד מכאן לשם

קיבלתי את עצמי

את מי שאני

ואת מה שאני לא

וזה בסדר

אני אמא-ואם אמא אומרת. אז הכל בסדר)


נכתב על ידי -איזה טוב ה'- , 3/8/2016 11:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -איזה טוב ה'- ב-24/6/2020 09:28
 





Avatarכינוי:  -איזה טוב ה'-

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-איזה טוב ה'- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -איזה טוב ה'- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)