לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת שקט



Avatarכינוי:  *kuki*

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הייי הייי הייי כנסו יש פה שטויות כנסו


מה נשמע אז

להיום לפני כמה ימים

בקשתי מי חברה שלי ויקי

להצטרף לעיר שלה אז הנה הקישור

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=475788

קוראים לעיר קותיקס ועכשיו

אני גם מנהלת שם

חיחי מי שרוצה שיכנס וירשם בבקשה^_^

אז היה כייף והנה טוב נבטר על הציורים הקבצים לא

פעולים או משהו לא יודעת סלחיה טוב לפחות קליפה יפה תראו ותגיבו

http://www.youtube.com/watch?v=e0uBK317Px4

 

 

נכתב על ידי *kuki* , 15/10/2007 21:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייהיי אנשים חזרתי תמונות ועוד שטיות


חוחוחו חזרתי עכשיו

מהבית ספר היום היה כייף היה

לנו שעור יצירה והחנתי שרשרת לאימא

על זה שסרפתי לה תמחשב ואז למור

שאני מצטערת הנה השרשרת



והיום חילקו בבית ספר בגדים לילדים ענים וילדה אחת

נגשה ולכך וכולם צחקו כי היא תמיד מספרת

שיש לה הכול מה שהיא צריכה בחיים ופעיתם זה

אז סורי זה לא ממש מצחיק אבל היא יצא שקרני

בגלל שהיא אמרה שאמא שלה קונה לה בגדים

של מעצבים ודברים יקרים חיחי טוב קיצר היה

כייף זהו להיום נרא לי

 

נכתב על ידי *kuki* , 14/10/2007 18:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך בעלת הערכה עצמית גבוהה?
לא ממש

האם לדעתך אנשים רואים בך בעלת ביטחון?
לא נרא לי

מה הדבר שהכי מערער את הביטחון שלך?
הכול

האם את נוטה לתת לאנשים לנסות לשנות אותך?
לא יודעת
יש לי הרבה חברות אבל אין כאלה ששונאי אותי


האם את מאמינה שהאופי חשוב יותר מהיופי?
לא ממש נרא לי שהאופי והיופי חשובים לא?

אם היית יכולה לשנות משהו בעצמך, מה היית משנה?
את הזה שאני ילדותית

האם לדעתך את יכולה לערער ביטחון של אנשים אחרים? למה?
לא

האם קרה שהשתנית בגלל אחרים? אם כן - כיצד?
כן
בגלל שהיתי מאוהבת הבישהו גותי אז גם אני ניתי משהו
כזה אבל תאמת לא היתי צריכה כי הוא גם כהה לא
אהב אותי אפחלו גותית

נכתב על ידי *kuki* , 14/10/2007 08:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*kuki* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *kuki* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)