לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסובך!!!!!

חרא חיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


\
נכתב על ידי , 28/10/2007 16:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי כולם מה קורה?? ליפני שנה בערך באה אלי לבצפר העובדת הצוציעלית שלי! ואמרה לי ששלוחים אותי אותי למישפחה אומנת ביגלל שאני מיסתובבת עים ילדים שנותנים לי השפעה רעה... (וזה ממש אבל ממש לא נכון!!) כמה ימים אחר כך היא עשתה פגישה ביני לבן ההורים של המישפחה האומנת הם היו ניראים לי מה זה חמודים!!! וממש היתלהבתי כי אני שונאת את הבית! טוב אני חייבת לזוז אני ימשיך ליכתוב אחר כך.. ביי..
נכתב על ידי , 14/10/2007 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני שונאת את החיים!!!!!

נכתב על ידי , 14/10/2007 16:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 419475123 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)