לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

הסגל האולימפי - גל פרידמן


 

 

גל פרידמן


לא הרבה צריך לפרט על אחד מהספורטאים הבולטים של ישראל, ומדליסט ארד באטלנטה. פרידמן, למרות השמצות פה ושם, הוא אחד הטובים ביותר שלנו, והעיניים נשואות לזהב הפעם.
 
גיל: 29
מקצוע: גלשני מיסטרל
ארץ לידה: ישראל

הישגים בולטים בקריירה:

1995 - סגן אלוף אירופה

1996 - סגן אלוף העולם; מדליית ארד באולימפיאדת אטלנטה

1997 - מקום 3 באליפות אירופה

2001 - מקום 3 באליפות אירופה

2002 - אלוף העולם

2003 - מקום 3 באליפות העולם


לינק מעניין: International Sailing Federation

 


כתבה מעניינת: "גל מגיע לפיק בזמן הנכון" (וואלה)

ציטוט מעניין: "עוד חודש אני כבר אהיה בכושר יותר טוב כי יהיה לי את המאמן האישי שלי, מייק גרבהארט. והוא יהיה רק שלי ויחד עם העבודה עם גור שטיינברג שימשיך לעבוד איתי במקביל ויתווה את הדרך, אני אקבל את כל מה שאני אצטרך. בעוד חודשיים באולימפיאדת אתונה, נראה מי יוכל לעצור אותי".



 


שיהיה בהצלחה!

נכתב על ידי , 20/7/2004 21:18   בקטגוריות הסגל האולימפי הישראלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)