לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

אלאסטור מכה בשלישית (בלי גלידה, אין כסף)


 

 

 

שלום לכולם,זה עוד פעם אני,הנודניק ההוא אלאסטור. הנודניק הזה רוצה לחלוק איתכם מעט ממה שהוא חושב על האולימפיאדה שמתקרבת אלינו,ושתחל לפי החישובים שלי,עוד 15 ימים.

בקשר לפרשת סוגיית הלבוש של אנה סמאשנובה,שהוזכרה בפוסט הראשון שכתבתי,אתם בטח זוכרים אותו,

זה הפוסט הכי טוב בבלוג הזה,סתם בצחוק,למה אתם לא צוחקים? יש לי עדכונים חדשים,לפני יומיים קראתי בוואלה ספורט על הנושא. שם נכתב וגם ברדיו דובר על כך שהחברות ניסו להגיע לפשרה,וחברת "ספידו"

המאמצת את המשלחת הישראלית,הסכימה שבטקסים הרשמיים,אנה תלבש את בגדיה,ועל המגרש תלבש את בגדיה של המאמצת שלה,"לוטו". חברת לוטו לא הסכימה לפשרה זו ובינתיים עדיין לא ברור אם אנה תשתתף באולימפיאדה או לא. משהו קטן לפני הקטע המרגש על אנה: לפני יומיים היא הפסידה לצ'אנדה רובין בסיבוב הראשון של טורניר סאן דייגו,ועוד קצת טניס עולמי: אנדרה אגאסי,הטניסאי הטוב ביותר בכל הזמנים(לעניות דעתי,

אתם מוזמנים להסכים איתי)ניצח את טומי האס בסיבוב הראשון של טורניר טורנטו,ובכך נקם בו על נצחונו לפני שבוע בטורניר אחר.

 

חבר'ס יקרים,אנה סמאשנובה היא טניסאית קרובה לליבי,כואב לי לשמוע כל פעם שאומרים שהיא לא ישראלית,

באמת שזה כואב ומעצבן,אולי המשחק שלה משעמם,אבל אם אתם טוענים שהיא לא ישראלית לא כדאי לכם לפגוש אותי בסמטה אפלה (למה לי בכלל להיות בסמטה אפלה?)

 

עצוב לשמוע שהיא לא תוכל להשתתף באולימפיאדה,וכאן אני פונה אליכם: הקמתי אגודת תמיכה באנה סמאשנובה,אגודה פעילה ויוזמת,יש לי עשרות רעיונות כיצד לקדמה,כדי להצטרף יש לתרום סכום סמלי של 10,000 ש"ח   וכעבור חודשיים נוכל להתחיל,פשוט יש לי טיסה לטהיטי לתפוס . אם לא הבנתם,זאת הייתה בדיחה,מה שאומר שהגיע הזמן לצחוק. אז בקשר לאגודה: אין כזאת אגודה. אבל אני מציע לכם לעודד בלבכם את אנה,לקוות שהיא תשתתף,ולא להגיד שהמשחק שלה מכוער,כי הוא כן,אז מה? 

 

אלכס(נדר) אברבוך התחרה לפני יומיים בתחרות הגראנד פרי שבשטוקהולם,וכמו תמיד,פישל ובגדול.

הוא פסל פעמיים ב-5.65 מ' ואחר כך פרש. אלכס,אתה רוצה להביא מדליה באתונה? דווקא אחר שזכה בתחרות הגולדן ליג בפאריס,הציג בשטוקהולם יכולת לא טובה. פינה חדשה בפוסטים של אלאסטור: אלאסטור מוחה:

והפעם,מדוע אלכס אברבוך פסל ב-5.65 מ' בגראנד פרי בשטוקהולם? הסתיימה הפינה להיום. להת',אלאסטור.

 

 

אלכס,רק זהירות לא ליפול.

 

נכתב על ידי אלאסטור

 


 


 



 

נכתב על ידי , 29/7/2004 23:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)