לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

תרשו לי להקדים ולומר ש


 

 

 

הפוסט הזה היה אמור לצאת לפני שישה (6 במספר) ימים,אבל בגלל עיכובים הוא יוצא רק היום בגרסתו השלישית והטובה ביותר שלו. תחזיקו חזק (או שלא,מצידי תיפלו,אין ביטוח) כי אנחנו יוצאים לדרך.

 

כולנו שמענו על סוגיית הלבוש של אנה סמאשנובה לבית פיסטולצי לאחרונה,אני התאכזבתי קשות לשמוע שיכול להיות שהיא לא תצא,אך לבסוף הגיעו החברות ספידו ולוטו לפשרה. יופי,צהלתי עד הגג שאין לי. באמת ששמחתי.

צרחתי לשמיים היא נוסעת,היא נוסעת!!! והשכן ששמע אותי צעק לעברי: אבל היא תפסיד בסיבוב הראשון!

צודק. היא באמת תפסיד בסיבוב הראשון,אבל לפחות היא נוסעת,זה לא בטוח שהיא תפסיד,יש 64 משתתפות בחלק של היחידים נשים והיא מדורגת 20 בעולם,על הנייר היא אמורה להגיע כמעט לשמינית. על הנייר.

ולמה על הנייר? כי היא מפסידה לילדות בנות 13 שמדורגות 300 בעולם,אבל אם היא סוף סוף תתעלה על עצמה היא יכולה לעבור כמה וכמה סיבובים.

 

בינתיים צצה לה עוד בעיה,לאחר שנגמרת סוגיית הלבוש שהטרידה את כל בית ישראל נפצעה אנה. למה זה קורה לה? אם היא פתרה בעיה אחת אז מגיעה אחרת. אני מאמין שהיא תשתתף,אני מאמין שעכשיו היא מרגישה יותר טוב,האמת היא שאני לא יודע מה היא עשתה בטורניר סופוט בפולין שאותו דרך אגב ניצחה שנה שעברה אבל היא מסוגלת להיות בכושר ובעוד 3 ימים לשרוף את המגרש שבאתונה.

 

כעת,תנו לי לספר לכם על מגרעותה של אנה,מהי בעצם הבעיה:

קודם כל היכולת שלה כטניסאית,בואו נודה לרגע,היא לא הכי טובה בעולם,היא לא סרינה וויליאמס,רגע זאת לא דוגמה טובה... לא.... מי טובה? אה,כן! היא לא לינדזי דבנפורט. המשחק של אנה לא אגרסיבי ותוקפני,היא בעיקר מחזירה את הכדורים אל המגרש של יריבתה,היא אוהבת לרוץ אל כדורים בלתי אפשריים ולזכות בנקודה אבל היא לא יודעת לנצל מצבים קלים והיא שחקנית גרועה ברשת.

עוד דבר: הסרב שלה חלש ביותר,היא נותנת פעם בהרבה משחקים אס בודד ולפעמים היא עושה שגיאות כפולות שמוציאות אותה מהמשחק. החוזק המנטאלי שלה רעוע ביותר. כל מי שראה את הסיבוב השלישי של הרולאן גארוס יודע את זה. גם כל מי שראה את רבע הגמר של טורניר מוסקבה.  ברולאן גארוס היא ניצחה שש אפס(!) את המערכה הראשונה כנגד דמנטייבה,את השנייה הפסידה שבע חמש,זה שבר אותה,ובתחילת המערכה הסופית היא פרשה בגלל כאבים,אמיתיים כמובן,אני לא מפקפק לרגע בכאבים שלה,אבל למה כל פעם זה קורה לאנה?

 

היא כמעט מגיעה לטופ ואז נפצעת,כואב לה,היא מתייבשת,משהו לא בסדר עם בריאותה הפיזית והמנטאלית.

אבל אל תדאגו,יש לאנה גם הרבה מאוד יתרונות:  היא מחזירה הרבה כדורים למגרש,היא פייטרית לא נורמלית,

היא יודעת לקחת נקודות אבודות,היא רצה מאוד מהר,ומעל להכול: אני רוצה לראות אותה פעם אחת בטלוויזיה מסיימת משחק בניצחון ושהיא תחייך,תמיד במשחק אחרי משחקון אחד היא נראית עייפה,אולי בגלל הראלים הקשים והארוכים שהיא גורמת לעצמה לעבור. אני רוצה לראות אותה מנצחת,כולנו רוצים. אני כל כך מאמין בה,ואני בטוח שהיא יכולה להצליח באתונה. היא רק צריכה להתעלות על עצמה. היא יכולה להגיע לטופ,ואין לי ספק שהיא תגיע.

למרות הפציעות ולמרות כל הבעיות שבעולם,אני מבטיח לכם שהיא תשתתף ותעשה את המיטב שהיא יכולה.

 ושנייה לפני הסוף,לכל המעריצים של אנה בבלוג(ויש הרבה כאלו פה,לא?)אנה משחקת בסיבוב הראשון מול גארבין האיטלקייה שמדורגת 64 בעולם,אם תנצח בשני הסיבובים הראשונים תשחק כנגד ז'סטין הנין ארדן. ושנייה אחרונה לפני הסוף,היא הפסידה אתמול בסיבוב השני של טורניר סופוט. תעזרו לה. תעודדו אותה.

ושאלה לסיום: האם מותר לי להרביץ לילדים חסרי ישע שמתרוצצים מתחת לרגליי במלונות עממיים?   להת'.

נכתב על ידי , 12/8/2004 13:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)