לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

חדשות ישראלים


 

טניס:

אנדי רם ויוני ארליך קיבלו הגרלה נוחה על הנייר בסיבוב הראשון, וישחקו מול הצמד השבדי - אנקוויסט וסודרלינג.

במידה ויעברו את הצמד השבדי, רם וארליך יצטרכו להתמודד מול צמד רוסי או ארגנטיני בשלב השני של התחרות. בשלב השלישי מחכה אחד המכשולים הגדולים בדרך למדליה, בדמותם של הזוג האוסטרלי המדורג שני - ארת'ורס ו-וודברידג'.

 

סרינה וויליאמס וג'ניפר קפריאטי האמריקאיות הודיעו על פרישה מטורניר הטניס באתונה, ובכך הגדילו את סיכוייה של אנה סמשנובה לעלות לשלבים הגבוהים. כמובן שבמקרה של אנה, הכל תלוי ביום שעליו היא תיפול - ולא בהכרח ביריבה שאותה תקבל.

 

ג'ודו:

אריק זאבי קיבל גם הוא הגרלה נוחה יחסית, אבל הכל על הנייר. את קוסיי אינוי היפני, האלוף האולימפי, יוכל זאבי לפגוש אך ורק בגמר, במידה ויגיע לשם. המכשולים העיקריים של זאבי בדרך לגמר אמורים להיות סבינו הברזילאי - המדורג 3 בעולם, ניקולאס גיל הקנדי - מדליסט הכסף מסידני, וז'וסלאן למר הצרפתי - אותו ניצח זאבי מוקדם יותר השנה באליפות אירופה, בה גם זכה.

 

הגרלה מעניינת לאודי וקס, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 66 ק"ג. וקס אמור להתחרות מול אלוף העולם מאיראן, מירסמלי הרש, אך רוב הסיכויים הם שהאיראני יפרוש מהתחרות ויבחר שלא להתמודד מול יריב ישראלי.  במקרה כזה יעפיל וקס לשלב הבא עם ניצחון טכני, ויפגוש ג'ודוקא מצרי או אלג'יראי. יהיה מעניין, זה בטוח.

נכתב על ידי , 13/8/2004 09:41   בקטגוריות אל-אל ישראל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)