לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

השערוריות והפוליטיקה כבר כאן


מטרתם הראשונית של המשחקים האולימפיים, הייתה כידוע לתרום לשלום ולאחווה בין העמים. איפשהו בדרך כנראה שהמטרה הזאת קצת התפספסה, ולא חסרות דוגמאות. החרמות ההדדיים על האולימפיאדות במוסקבה ב-1980, ובלוס אנג'לס ב1984. ולהבדיל, טבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן 1972.
גם מקומן של השערוריות הספורטיביות הגדולות לא נפקד. אחד הדברים הזכורים ביותר מאולימפיאדת סיאול 1988, הוא ודאי השיא המדהים של בן ג'ונסון בריצת 100 מטר, והפסילה שלאחריו.
והנה גם באולימפיאדה הנוכחית, אנחנו מקבלים טעימה קטנה מהדברים הללו. קודמי כבר הזכיר את המפגש בין ספורטאי ישראלי לספורטאי אירני, שלא ייצא אל הפועל ככל הנראה. וגם שערוריית סמים כמעט ויש לנו.
האצן המקומי המוביל קונסטנטינוס קנטריס, אלוף סידני בריצת ה-200 מטר, הבריז פעם נוספת מבדיקת סמים, לאחר שבשנה שעברה דיווח על מקום אימונים אחר מזה ששהה בו בפועל כדי להתחמק מבדיקות שכאלה.
אירוני למדי, שדווקא עכשיו כשמיהרו להכריז על אולימפיאדה נקייה, קורים דברים שכאלה. אני לא יודע אם קנטריס בסוף ירוץ או לא, אבל מה שאני כן יודע, שכנראה גם אם בסופו של דבר יתחרה, ואולי אפילו יזכה במדליה, תמיד יישאר חשד כבד לגביו. וחבל.
נכתב על ידי , 13/8/2004 12:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)