לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

זה מתחיל!


סוף סוף הגענו לרגע הגדול שחיכינו לו 4 שנים, היום בערב טקס הפתיחה של אולימפיאדת אתונה 2004!

אני מאוד מתרגש זו תהיה האולימפיאדה השנייה שאני ממש אצפה בה, כל היום אני אזפזפ בין הערוץ הראשון, יורוספורט ואחרים רק כדי לדעת את הכל, להבין את הכל וכדי להיות כמה שיותר בתוך החוויה הזאת.

הטירוף כבר התחיל וכמו כל האולימפיאדות יוון גם יצרה דמויות לא מזוהות שילוו את כל האולימפיאדה ואת כל מה שקשור בה, באולימפיאדה במוסקבה הדמות הייתה דובי קטן שקראו לו מישה (דובי ברוסית) והפעם אלה אתנה ופבוס, אתנה על שם אלת החוכמה, אבל הדמויות כמו תמיד לאחר שכל הרעיונות נגמרו ממש מוזרות ויצא להם משהו דומה לכף רגל שמנה (?!) אבל העיקר שמשהו יאפיין את האולימפיאדה השנייה שנערכת באתונה ובכלל את האולימפיאדה ה-22 במספר.

אבל המשחקים האולימפיים כבר כמה ימים בעיצומם למשל המוקדמות לטורניר הכדורגל הדי מעניין, כמו בנשים גרמניה קרעה את סין 8-0 וארגנטינה קרעה את סרביה מונטנגרו 6-0 בכדורגל הגברים אבל ההפתעה הכי גדולה עד עכשיו באולימפיאדה שסגנית אירופה בכדורגל (פורטוגל) הפסידה כבר במשחק הראשון שלה למי? דווקא לחארות מעירק...באסה ואף שכריסטיאנו רונלדו הוריד את ביטחונו בגלל ההפסד ליוון בגמר יורו 2004 וגם הנבחרת לא זהה כי היא כוללת רק את גילאים 23 ומטה אבל בכל זאת לעירק?!
לא נורא כבר מישהו יקרע אותם 7-0 והם ילמדו את הלקח העירקים האלה

אבל זה מה שאני אוהב באולימפיאדה, ההפתעות, כל התאחדות העולם, היום ב-9 בערב לא רק חצי ישראל יישבו מול הטלוויזיה לראות את טקס הפתיחה לאירוע הגדול בעולם אלא גם 4 מיליארד איש בעולם וזה מה שעושה את ההבדל בין מונדיאל לאולימפיאדה אין בכלל השוואה.

אז הנה זה מתחיל, זה יהיה ענק, ההכנות סוף סוף הושלמו והספורטאים שלנו כבר מוכנים והכל מוכן להתחלת האולימפיאדה, אני אישית אחיה אולימפיאדה 16 שעות ביממה וגם רוב העולם כבר באווירה, תהנו זה התחיל!





נכתב על ידי , 13/8/2004 13:19   בקטגוריות חדשות ואירועים ברקע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)