לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

הישראלים ביום הראשון


 

בשעה טובה ומוצלחת החלה לה האולימפיאדה, וכמה מנציגינו נכנסו לסבב כבר ביום הראשון. הנה סיכום קצר של הישגיהם [או שמא כשלונותיהם?] של הספורטאים שלנו ביום הראשון:

 

ג'ודו, עד 60 ק"ג (גברים):

גל יקותיאל היה הישראלי הראשון שהתחרה באולימפיאדה, ופגש במוקדמות התחרות את אלברט טכוב הלטבי. מספר שניות מהפתיחה יקותיאל השיג ווזארי, הניקוד הגבוה ביותר לפני האיפון, שמר על יתרונו, ואף הגדיל אותו עם קוקה, עד לסיום.

בקרב השני שלו פגש יקותיאל את האמריקאי האנונימי יחסית, טאריי וויליאמס-מוריי. יקותיאל פתח לא טוב, והאמריקאי השיג יוקו קרוב לפתיחה. יקותיאל נראה גרוע לאורך כל הקרב, וכשתי דקות לסיום ספג איפון והודח מהתחרות כבר בסיבוב הראשון.

 

שחייה, 100 מטרים פרפר (נשים):

ורד בורוכובסקי השתתפה במשחה המוקדמות השלישי מתוך חמישה, וסיימה במקום השביעי בתוצאה של 1:00.69 דקות. בסך הכל, סיימה בורוכובסקי במקום ה-26 מתוך 38, ולא עלתה לשלב חצי הגמר של התחרות.

 

אקדח אוויר (גברים):

אלכס דנילוב השתתף במוקדמות אקדח האוויר מ-10 מטרים. דנילוב השיג ממוצע של 9.617 נקודות, וסיים במקום ה-20, כש-8 הראשונים עולים לגמר, וכך הודח גם הוא מהמשך התחרות.

 

טניס שולחן, יחידים (נשים):

מרינה קרבצ'נקו פגשה בסיבוב הראשון את ארחונטולה וולקאקי היווניה. קרבצ'נקו ניצחה 4-0 במערכות (11:6, 11:5, 11:4 ו-11:5), ועלתה לסיבוב השני שייערך מחר.

 

התעמלות מכשירים (גברים):

פבל גופמן הישראלי הצליח להפתיע אפילו את האוהדים כאן בארץ, כשעלה לגמר הקרב-רב בהתעמלות. בגמר יתחרו 24 מתעמלים, וגופמן ינסה להפתיע שוב ולזכות במקום טוב. מי יודע, אולי אפילו מדליה.

 

מפרשיות 470 (נשים):

קורניצקי ובוסקילה פסלו בזינוק במקצה הראשון שלהן, וסיימו במקום ה-12 החלש במקצה השני. בכך הן נמצאות במקום ה-18 מתוך 20 בסיום היום הראשון לתחרות, כשהן נושאות אזהרה. במידה ויפסלו שוב - ייפסלו מן התחרות.

 

מפרשיות 470 (גברים):

גל וקליגר סיימו במקום ה-19 במקצה הראשון, וב-13 בשני. שניהם מדורגים במקום ה-17 הכללי, מתוך 27 זוגות. תחרויות המפרשיות יימשכו מחר בין 13:00 ל-19:00 אחר הצהריים.

 

בסך הכל יום מאכזב לספורטאים הישראלים, כש-3 מהספורטאים הודחו כבר ביום הראשון מהתחרויות (לאלכס דנילוב עדיין יש אקדח מ-50 מטרים ביום שלישי), הזוגות לא הרשימו במפרשיות, ורק שניים מהספורטאים עלו לסיבוב הבא בתחרויות, כשבכל מקרה הם לא צפויים לזכות במדליות, או לסיים במקומות הגבוהים.

נכתב על ידי , 14/8/2004 19:52   בקטגוריות אל-אל ישראל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)