לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

סיכום תחרויות השחיה


אז תחרויות השחייה באולימפיאדה הסתיימו בסוף השבוע הזה, ואיתן גם כמעט תם לו חלקי בבלוג. אולי עוד אפציע פעמים בודדות, אבל אני חושש שתובנות של ממש לא יהיו לי לתרום לבלוג הזה יותר, לא שקודם היו לי הרבה.
אז בסיכום אפשר לאמר בוודאות כמעט מלאה, שהתחרויות השנה היו מרתקות. נשברו בהן לא מעט שיאי עולם ושיאים אולימפיים, מה שבאתלטיקה אם יקרה פעם אחת יהיה סיבה למסיבה ענקית, לא שאני מזלזל חלילה, אבל בכל זאת. וראינו בעיקר, ספורטאים גדולים שיורדים מהבמה, כמו אלכסנדר פופוב הרוסי, וספורטאים צעירים וצעירות, שישתלטו ככל הנראה על הענף בשנים הקרובות. מייקל פלפס לא הצליח להשיג 8 מדליות זהב, רק פספוס אחד באשמתו הבלעדית, אבל גם שמונה מדליות שונות, 6 זהב ושתיים ארד זה הישג מכובד מאד. וחוץ מזה, עוד תהיה לו הזדמנות להשיג את זה בעוד 4 שנים, הוא עוד צעיר מספיק.
אישית אני דווקא מרוצה מכך שהוא לא הצליח להשיג את מטרתו. זו רק ההוכחה הטובה ביותר, שבספורט לא יכול להיות ספורטאי מושלם. יכול להיות מישהו קרוב לזה, אבל אף אחד אינו מושלם.
וכאן, כמו שאמרתי אני ככל הנראה סוגר את חלקי בבלוג הזה. נהניתי להיות חלק מצוות הכותבים כאן, ואני מקווה שקוראי הבלוג נהנו מקריאת הדברים שלי, כמו גם של האחרים.
נכתב על ידי , 22/8/2004 10:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)