לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זה מתחיל!


סוף סוף הגענו לרגע הגדול שחיכינו לו 4 שנים, היום בערב טקס הפתיחה של אולימפיאדת אתונה 2004!

אני מאוד מתרגש זו תהיה האולימפיאדה השנייה שאני ממש אצפה בה, כל היום אני אזפזפ בין הערוץ הראשון, יורוספורט ואחרים רק כדי לדעת את הכל, להבין את הכל וכדי להיות כמה שיותר בתוך החוויה הזאת.

הטירוף כבר התחיל וכמו כל האולימפיאדות יוון גם יצרה דמויות לא מזוהות שילוו את כל האולימפיאדה ואת כל מה שקשור בה, באולימפיאדה במוסקבה הדמות הייתה דובי קטן שקראו לו מישה (דובי ברוסית) והפעם אלה אתנה ופבוס, אתנה על שם אלת החוכמה, אבל הדמויות כמו תמיד לאחר שכל הרעיונות נגמרו ממש מוזרות ויצא להם משהו דומה לכף רגל שמנה (?!) אבל העיקר שמשהו יאפיין את האולימפיאדה השנייה שנערכת באתונה ובכלל את האולימפיאדה ה-22 במספר.

אבל המשחקים האולימפיים כבר כמה ימים בעיצומם למשל המוקדמות לטורניר הכדורגל הדי מעניין, כמו בנשים גרמניה קרעה את סין 8-0 וארגנטינה קרעה את סרביה מונטנגרו 6-0 בכדורגל הגברים אבל ההפתעה הכי גדולה עד עכשיו באולימפיאדה שסגנית אירופה בכדורגל (פורטוגל) הפסידה כבר במשחק הראשון שלה למי? דווקא לחארות מעירק...באסה ואף שכריסטיאנו רונלדו הוריד את ביטחונו בגלל ההפסד ליוון בגמר יורו 2004 וגם הנבחרת לא זהה כי היא כוללת רק את גילאים 23 ומטה אבל בכל זאת לעירק?!
לא נורא כבר מישהו יקרע אותם 7-0 והם ילמדו את הלקח העירקים האלה

אבל זה מה שאני אוהב באולימפיאדה, ההפתעות, כל התאחדות העולם, היום ב-9 בערב לא רק חצי ישראל יישבו מול הטלוויזיה לראות את טקס הפתיחה לאירוע הגדול בעולם אלא גם 4 מיליארד איש בעולם וזה מה שעושה את ההבדל בין מונדיאל לאולימפיאדה אין בכלל השוואה.

אז הנה זה מתחיל, זה יהיה ענק, ההכנות סוף סוף הושלמו והספורטאים שלנו כבר מוכנים והכל מוכן להתחלת האולימפיאדה, אני אישית אחיה אולימפיאדה 16 שעות ביממה וגם רוב העולם כבר באווירה, תהנו זה התחיל!





נכתב על ידי , 13/8/2004 13:19   בקטגוריות חדשות ואירועים ברקע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיי כלב


 

היום מתפרסמות ידיעות על כך ששלטונות יוון החליטו להרוג 15 אלף כלבי רחוב לקראת האולימפיאדה. למה? כדי ליצור תדמית נקייה בפני התיירים. היוונים טוענים שהכלבים המשוטטים עלולים להוות גם מפגע בטיחותי מסוכן באירועי הספורט שיתקיימו בחוצות או בזירות פתוחות.

 

ואני אומרת - אולי קודם כל תגמרו לבנות את המתקנים, תמכרו עוד כמה כרטיסים ותשלטו על הבלאגן שמתחולל אצלכם, לפני שאתם רוצחים כמה אלפי חיות.

 


 



נכתב על ידי , 4/8/2004 11:08   בקטגוריות חדשות ואירועים ברקע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכפר האולימפי נפתח?


 

בוואלה מדווחים על כך שהכפר האולימפי באתונה נפתח רשמית, וכי כל ההכנות לאולימפיאדה הושלמו.

 

תסלחו לי על הקביעה הנחרצת, אבל אני הייתי מחוץ למתחם האולימפי לפני חמישה ימים, ואיך שזה נראה - היוונים יצטרכו עוד חודש לפחות כדי לסיים את הכל.

אולי, בכל זאת, משתמשים היוונים בעובדה שהם לא נותנים לתיירים להיכנס למתחם האולימפי [1], ויוצאים בהצהרה כזו - שכן רק [2] העובדים במקום [3] יכולים להעיד אחרת, והם בטח מחוייבים לשמור על שתיקה בנושא.

 

[1] - הכוונה למתחם האולימפי העיקרי. פרט למתחם החדש יערכו אירועים גם במרכז הספורט של פיראוס (איפה שמארחת אולימפיאקוס בכדורגל ובכדורסל), וישנם כמה מוקדים נוספים - כמו אלו של השייט, לדוגמה.

 

[2] - רק העובדים, והאנשים שהצליחו לצלם מעט מבחוץ, למרות  האיסור ועמדות המשטרה במרחקים של 100 מטר לאורך כל היקף המתחם כמעט. לי אישית יש קצת יותר מ-3 דקות של הקלטת וידאו של המתחם מבחוץ, ואפשר לראות שם טוב מאוד ששום דבר לא קרוב להיות מוכן - חוץ מהאיצטדיון האולימפי (מבחוץ, בכל מקרה).

 

[3] - העובדים: הכוונה היא גם לפועלים היוונים\זרים שעובדים בצורה פיזית על הבנייה, וגם לעובדים של החברות השונות שבודקים את הציוד שלהם, לדוגמה עובדי "סאמסונג" שהשתכנו במלון שבו אני שהיתי, ובדקו את תחום האחריות שלהם במתחם האולימפי.

נכתב על ידי , 30/7/2004 19:17   בקטגוריות חדשות ואירועים ברקע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)