לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולימפיאדת אתונה 2004 - מהזווית האישית שלנו. ברוכים הבאים לבלוג רב-הכותבים, שייתן לכם מידע, דיעות, תמונות, ניתוחים והערות עוקצניות על ענפי הספורט השונים באולימפיאדה. וכן, אנחנו עושים את זה מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הבטחות צריך לקיים









בפוסט הראשון שכתבתי לבלוג זה, הבטחתי שהבריכה באתונה תהיה המקום הכי טוב להיות בו. כבר מהיום הראשון של התחרויות, כמעט ברור שצדקתי. קשה לי להאמין שבכל ענף אחר, כולל האתלטיקה לענפיה השונים, יהיו כבר ביום הראשון גמרים מרתקים, ושני שיאי עולם חדשים, כמו שקרה אמש בבריכה. אמנם, מסיבות דת לא צפיתי בטלויזיה בשידורים הישירים אתמול, אבל הספיק לי לראות את התקצירים ששודרו מאוחר יותר, כדי להבחין באיכות המדהימה של השחיינים באלוימפיאדה הזאת.
וזה רק הולך ומשתפר. היום ייערכו המוקדמות וחצי הגמר במשחה ל200 מטר חופשי, שאם לא יהיו הפתעות מיוחדות, הגמר בו צפוי להיות המרתק ביותר, עם מאבק בין שלושה שחיינים מובילים, מייקל פלפס האמריקאי, איאן ת'ורפ האוסטרלי, שניהם כבר עם מדלית זהב אחת בכיס, ובל נשכח גם את פיטר ון דן הוגנבאנד ההולנדי, שגם לו ודאי יש מה לאמר בתחום.
מלבד זאת, נבחרת השליחות האוסטרלית השיגה שיא עולמי מצויין לכשעצמה, ב4x100 חופשי, לאחר תחרות צמודה עם האמריקאיות. כך שלפחות ביום הפתיחה, התחרות בבריכה עונה על כל הציפיות. נקווה שימשיך ככה.
נכתב על ידי , 15/8/2004 09:31   בקטגוריות ספורטאי כורסא בתפקיד משה גרטל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבריכה הלוהטת


שלום לכם, אני ספורטאי כורסא. בבלוג שלי אני בדרך כלל עוסק בנושאים הקשורים לענפי הספורט הפופולריים, אבל כאן אשמש כפרשן לענייני השחייה.
ובתחום הזה, שמבטיח להיות אחד התחומים היותר בולטים באולימפיאדה הקרובה, קורים הרבה דברים. עוד לפני פתיחת המשחקים עצמם, כבר במבחנים, נשברים שיאי עולם בקצב מדהים. מייקל פלפס המועמד לשחזר את הישגו של מרק ספיץ ולזכות ב7 מדליות זהב, הספיק כבר להפסיד בחלק ממשחי המבחנים. וזה עוד לפני שדיברנו על השחיינים האוסטרלים, והאירופאים שגם להם יש מה לאמר.
בקיצור, ללא ספק הבריכה באתונה תהיה המקום הכי טוב להיות בו, ולא רק בגלל החום שבחוץ.
נכתב על ידי , 14/7/2004 12:42   בקטגוריות ספורטאי כורסא בתפקיד משה גרטל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בת: 20




11,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת לפידות (רק האחת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת לפידות (רק האחת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)