לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lala Land.



Avatarכינוי: 

בת: 92

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

אופירקוס אומר\ת : הגיע היום לפוסט חדשXD


אז הנה אופירקס עשיתי עדכונוש בשבילךךך 333>

 

טוב החיים משעממים

מה לעשות <:

הרבה שיעורים מבחנים וכל מיני קקע אחר מבית ספר..

מחר יש לי בוחן באנגלית ובשל"ח

ועד יום שני אני צריכה לסיים ספר באנגלית שעוד לא התחלתי איזה כיף

אה וגם כן המבחן הזה במת'

 

יום שישי טיול פתיק הדבר היחידי שיהיה מעניין השבועע

אחרי הטיול אני יעלה תמונותת

הולך להיות כיפווווש כל כךךך D:

 

ויום ראשון אולי תל אביב עם שיר <:

בא לי בגדים ^^

 

יואו ומצאתי תחזייה המנומרת שלי סוףסוף היא נאבדה לא מצאתי אותה איזה חצי שנה (:

 

טוב ביווווווווווווש

הגיע הזמן להתכונן לשלח ואנגלית <:

נכתב על ידי , 26/10/2009 23:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,876
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShirkus :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shirkus :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)