לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

טוקיו הוטל


בלוג על להקות פאנקיסטיות/רוקיסטיות (כלומר גוטיות). 'שחור בנשמה' עכשיו בספיישל 'טוקיו הוטל'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

לכל הגולשים..


 

לגבי העצומה!

 

 

זה חשוב ביותר! העצומה שלי תתפרסם פה שוב וגם עוד עצומות להבאתם לארץ מפני שמשועממים חסרי חיים פתחו עצומה נגדם שחתמו עליה יותר מ-16,000 אנשים!! אנא חיתמו על העצומות שמופיעות פה כדי שכן יבואו ולא אכפת לי אם תגידו שזה מוגזם ושזה לוחץ עליהם, זה חשוב ביותר!!!!!

 

כמה עצומות (חיתמו על כמה שיותר עצומות וכמה שיותר פעמים!!):

 

1. http://www.ipetitions.com/petition/THtoisrael/index.html   (העצומה שלי)

2. http://www.atzuma.co.il/petition/noya123/1/1000/

 

חתמו על כולן בבקשה! אנחנו חייבים לעצור את שונאי טוקיו הוטל ואת העצומה נגד הבנים!!!

 

Lebewohl (להתראות ותתרגלו שאני אכתוב הרבה בגרמנית) כולם!

נכתב על ידי , 12/10/2007 13:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 423379219 




156
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkup95 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kup95 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)