לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No Life


זיוני שכל...

Avatarכינוי:  Girl Interrupted1

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

יום הולדת לאמא שלי ז"ל


מחר...בעצם עוד כמה דקות בתאריך 21.10

יש לאמא שלי ז"ל יום הולדת.

אני לא מתכוונת ללכת לבית קברות

זה קשה לי מדי...

במקום זה אדליק נר...

למי יש להגיד מזל טוב?למצבה ששמה כתוב עליו?)))=

אף פעם לא חגגתי איתה ממש יום הולדת...

היא נפטרה לפני יום הולדת 7 שלי...כך שהייתי קטנה מדי ולא ממש הבנתי...

אני כל כך מתגעגעת לאמא שלי.

עוד שנה חולפת לה ואני פה בלעדיה...בזמנים הטובים ובזמנים הרעים...

 

עוד חודשיים וחצי אני יהיה 12 שנים בלי אמא!

12 שנים בלי האישה הכי אוהבת ונפלאה בעולם...אמא שלי.

בא לי לבכות...

אני מתגעגעת...

 

נכתב על ידי Girl Interrupted1 , 20/10/2007 23:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים בא לי להיעלם...


לפעמים אני חושבת שהחיים שלי משעממים...

מיאשים...

 

לפעמים בא לי להיעלם...רק לכמה ימים...

אולי שבועות...אולי חודשים...

 

לטוס רחוק רחוק...

או להיכנס למיטה...מתחת לשמיכה ולישון המון...

בלי לחיות כמה זמן

רק לשקוע בחלומות שלי.

 

לחזור חדשה,

עם ביטחון עצמי,

עם חיוך של אושר,

אם יכולת לעשות מה שאני באמת רוצה.

 

לא רוצה למות!

רוצה לנוח...

קצת...

 



 

 

נכתב על ידי Girl Interrupted1 , 16/10/2007 06:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת לניקי שלי(=


ניקי הוא החתול הגדול המדהים השמן והמפונק שלי...

היום הוא בן 3 שנים!

איך הוא גדל(((=

אימצתי אותו כשהיה רק בן 3 חודשים

והיום הוא בן 3 שנים!(=

 


ניקי בן 3 חודשים כשרק אימצתי אותו

 

ניקי כבר ילד גדול(=



 

 

 

נכתב על ידי Girl Interrupted1 , 10/10/2007 19:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

75
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGirl Interrupted1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Girl Interrupted1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)