לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי - אכן?!

חיי יספר על חיי שלי, וגם על חייו של חיי. P; לא הבנתם?! כנסו ותבלו! * מצפה לתגובות x3 *

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 298596160 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שוב פה. ^^


היי (:

בטח שוב אין תגובות ><

בודקת מייד..

בכל מקרה, היום היה יום חביב למדי -

בבצפר למדנו רק ספורט ובשלוש השעות האחרות עשינו קישוטים לתלות בכיתה xD

היה נחמד.. וגם החלפנו מקומות - למחנכת שלי יש שיטה לגבש אותנו [כיתה ז'] -

כל שבוע אנחנו עושות הגרלה: לכל מקום יש מספר, ואז כל אחת שולפת מס' משקית,

ומתיישבת במקום שמסומן במספר שיצא לה. ככה יוצא שכל שבוע [כמעט] אנחנו יושבות ליד מישהי אחרת,

בערך.. לי למשל יצא שאני יושבת שוב עם סיוון! על מה אני מדברת?.. אז ככה:

בתחילת השנה התיישבתי ליד חברה שלי, [סיוון הנ"ל],

ושבוע לאחר תחילת הלימודים החלפנו מקומות ואני ישבתי עד היום ליד מור.

היום עשינו שוב הגרלה, ושלפתי את אותו מספר של המקום לשעבר שלי [!!]

אז אני כולי כזה: " יאאאא!! יצא לי את אותו מספר שהיה לי מקודםם!! " וכולי בפאנן לגמרי..

אני באה להתיישב, ומולי אני רואה את סיוון שעושה בדיוק כמוני: " יאאאא!! יצא לי את אותו מספר שהיה לי מקודםם!! "

ואז הסתכלנו אחת על השניה, ואמרנו שתינו בייחד: " לאאאאאאאאאאא!!!!!1 "

קיצור - היה מצחיק..

 

בקשר לחייו של חיי - שכמובן הבטחתי על זה הסבר, והוא לא ממש הגיע -

טוב, חיי - זה כמובן אהובי האחד והיחיד [!!!!] ואין מצב שאני אוהבת מישהו אחר,

ובפינה 'חייו של חיי' אני אספר על כל מה שהולך בינינו, למרות שכעיקרון לא הולך כלום xD

בגלל שעוד יומיים [!!!!!] מתחיל חודש אירגון, [בבני עקיבא, אם לא הבנתם] בטח יהיו הרבה פדיחות איתו,

אז אני אתחיל לכתוב את הפינה - או במוצ"ש, אם יהיה מה לכתוב - או בראשון/שני/שלישי ככה [;

הכול תלוי כמובן בתגובות שלכם. P;

 

בכל מקרה, אני הולכת לראות ת'תגובות שאין, ומיד אח"כ לכתוב עוד פוסט xD

על מה שהיה לי היום אחרה"צ.. [:

 

מתה מתה מתה עליכם! 33>

עמיתיק.

 

- עריכה !!!!1 -

 

אז כמובן שאין תגובות. למה שיהיו?

בכל מקרה, את מה שקרה היום אחה"צ אני כבר לא אספר, כי למי אני אספר אותו?!

שיהיה לכם אחלה ערב/לילה/בוקר-של-מחר. (:

 

33>,

עמיתיק, שמאוד רוצה תגובות!!!!!!!!!1

נכתב על ידי , 11/10/2007 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב פה. (:


לא ממש מרצון, אתם יודעים.

סתאאאאאאאאם.

לא שאני מצפה שיהיו תגובות.

עוד לא בדקתי.

אני בקטע של 'כתוב את הפוסט ורק אז בדוק את הפוסט הקודם'. xD

היום די פרקתי את ליבי בפורום המדהים של רנקי, אז זה לא שיש לי כוח לכתוב את הכול שוב פה.

טוב, אז יש לי.

אבל לא בא'לי. P:

מייד תבוא עריכה, אני רצה לראות את התגובות D:

 

* עריכה *

אוווופ'. אז בכל זאת אני צריכה לפרסם. באסה.

טוב, זה לא שאני יודעת איך לשלוט על הדבר הזה שנקרא ישרא. ><

ובקיצור, עד שאני אדע איך לעדכן ת'רשימות / עיצוב / כל דבר אחר חוץ מפוסטים?

יהיו פה רק שפיכות ליבי. P;

אני הולכת לפרסם.

ואתם מוזמנים להגיב. [:

 

אוהבת המווון המון!

מיתיק. (:

נכתב על ידי , 9/10/2007 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האאא! בלוג חדש. D:


"..It's hard to belive"
כן, זה באמת קשה להאמין.

קשה להאמין שאני הולכת לפתוח את החיים שלי, בפני אנשים שאני לא מכירה -

חלקם אנשים שאני אפילו לא רוצה להכיר.

אבל כן, החלטתי שזה הדבר הכי נכון לעשות כרגע.
אולי לא הכי נכון.. אולי הכי נחמד. (:

 

אני באמת מקווה שתיהנו לקרוא את התסבוכות שלי..

וגם ביקורות על כלמיני דברים - אנשים, ספרים, סרטים.. אתרים [;

בעיקר ספרים. לכו תבינו אותי xD

 

כפי שהבנתם - אני בעיקר אפרוק פה את הלב,

אבל גם אבקר דברים מסויימים ואמליץ המלצות. (!)

יהיו כלמיני פינות, מקווה שתהיו פעילים ותגיבו. (:

 

לכל מי שרוצה לדעת למה קראתי לבלוג בשמו - טוב, נו,

כי אני פשוט לא מבינה כל כך מה הולך עם החיים שלי..

מבינה, אבל לא בטוחה שמבינה. לא שולטת עליהם.

 

בכל מקרה -

אוהבת 3>

עמיתיק.

 

* עריכה *
שכחתי להוסיף, שהציטוט בהתחלה הוא המשפט הראשון -
בשיר שגבריאלה וטרוי שרים באודישן ב'היי סקול מיוזיקל'. D;

נכתב על ידי , 8/10/2007 15:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמיתיק. xP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמיתיק. xP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)