לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

AYELTUSHצילום מעוצב


הבלוג עוסק בעיצובי תמונות יפות,בעיצוב מקצועי,סוגי תמונות ו"כו...:]! תגיבו בכל הפוסטים!

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הגעגועים והחזרה מפולין....


לפרט לכם על כל יום שהיינו ומה עשינו זה די קשה..

לעלות תמונות -צילמתי ממש ממש מלא,אבל גם את זה אני לא יעלה...

אני רק יגיד לכם בכמה מילים שהיה מדהים,הרבה אנשים שמכינים אותנו לפני או אנשים שמספרים

מצפים ממש שנחזור אחרת ושנקח את זה קשה והכל ....

אבל כמו שאומרים ,עד שלא דורכים במקומות האלו =אין לדעת את התחושה האמיתית...

הקטע הוא זה לא באמת ככה  ואני דווקא בנאדם רגיש לעניין ומתחברת לזה המון

אבל שאתה רואה שרוב הדברים כבר משוחזרים,והרוב בתוך  מוזאונים,או שכבר לא נשארו דברים....

קשה לך להתחבר לבד ות'אמת רוב החיבור של המשלחת שלי נוצרה מהרבה סיפורים אישים כמובן

של תלמידים מהמשלחת ומהמדריך הכי טוב שאפשר לבקש-שאין פשוט מדהים...

אני ממליצה לכל מי שחושב לנסוע לזה,שיסע,ישלם  בכל מחיר-זה שווה את זה.......

גם שקשה להתחבר לוקחים מישם מלא דברים לחיים ,אל תוותרו על זה -ותתעדו,ותתגאו איפה שנכון להתגאות

ופשוט לא שווה להמשיך בחיים בלי מסע כזה-ככה אני רואה את זה....

 

בכל מקרה,קצת בקשר לבלוג-אני יודעת שרובכם לא הבנתם את עניין הבלוג בגלל שעוד לא יצא

שאני מעלה צילומים שלי-ואת האמת וציינתי מתחילת הבלוג שאין לי עדיין ת'כלים לרמה הזאת

כדי לתת לכם צילומים שלי,זה עניין של זמן שאני מפתחת את זה גם בעתיד....

ואם אתם רואים שאני משתמשת בתמונות אחרות ,שמפורסמות כבר ..

זה פשוט תמונות שאני מתחברת אליהם ורוצה תגובות עליהם...

 

וביקשתם ממני בתגובות שלכם במהלך הפוסטים לספר יותר על עצמי,ואמרתי שהבלוג פחות עלי

ועל כתיבה ויותר מוקדש לתמונות.. אבל הספקתי כבר לחפור לכם מספיק ..

אז אם אתם רוצים אתם מוזמנים לשלוח לי כל מיני שאלונים למייל -ואני יענה על הכללל ויפרסם כאן

שלחו:[email protected]

נכתב על ידי , 29/11/2007 13:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,501
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAyelet)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ayelet)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)