לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my life



Avatarכינוי:  dana - end

בת: 27

ICQ: 355538569 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אז מה .. הגיעה הפתיחה ?


אממ .. היי , שלום .
קוראים לי דנה , אני חדשה בישרא .
הבלוג הזה , הוא על החיים שלי .
my life .
אני אשמח את תגיבו לי ,
מדי פעם ,לא יודעת .
ועכשיו הכרות קטנה .

שם : דנה
גיל : 11

 גובה : 1.50
משקל : 42 ? אני צריכה לבדוק xd
אובססיה : לעיסה .. @
מעריצה : רן דנקר !!
קללה אהובה : מפגרת / ממוחזרת [ !!!!!!!! ]
לא מרוצה : הגובה והמשקל ><

זהו לעת אתה , די מספיק לידע ראשוני .
נממ .. תגיבו לי ?
מאוד מאוד מקווה . דנה .

נכתב על ידי dana - end , 8/10/2007 15:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdana - end אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dana - end ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)