לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין שם

זה למה אני גאה להיות יהודי מצבנו מעולם לא היה יותר טוב! זו רק הטלוויזיה והתקשורת שגורמת לאנשים לחשוב שסוף העולם מתקרב. רק לפני 60 שנה הובילו את היהודים למותם כמו צאן לטבח. לא ארץ, לא צבא. רק לפני 55 שנה, שבע מדינות ערביות הכריזו מלחמה על מדינת הי

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


האיש הזה הוא אחי


יאיר לפיד

האיש ההוא- שאני שונא- העומד בהפגנות עם שלט: "מוות לערבים",
הוא בעצם אותו בנאדם שאני אוהב- המגיש מימיה לשבוי מפני שגם הוא בנאדם.

והאיש ההוא- שאני שונא- שצובע את שמו על פסל בוינה,
הוא בעצם אותו האיש שאני אוהב- שמלווה לי 50$ דולר באתונה,
רק בגלל שאני ישראלי.

והאיש ההוא- שאני שונא- שבשם ערכים דתיים, שהוא אפילו לא מבין,
תובע זכות על הפרת והחידקל,
הוא בעצם אותו האיש- שאני אוהב- שעומד לידי ביום הכיפורים
ומראה לי בסבלנות אין קץ את הקטעים הנכונים.

והאיש ההוא- שאני שונא- שדוחף אותי בתור לאוטובוס וזיעתו נדבקת אלי,
הוא בעצם אותו האיש- שאני אוהב- שמבזבז יום שלם רק
בשביל להחזיר הביתה
את הילד של השכנים שאיבד את דרכו.

והאיש ההוא- שאני שונא- שקורא לי "אחי" למרות שהוא לא,
הוא בעצם אותו האיש- שאני אוהב- שאם ארצה או לא ארצה- הוא אחי.

כי זה מה שיש, ואתה חלק ממשהו ומעבר לכל ההבדלים, והצעקות, והעניינים,
המשהו הזה לא נורא כל כך ואם תרצה או לא תרצה המשהו הזה הוא גם אתה.

 

נכתב על ידי , 13/12/2007 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אה??



 

כשהאחר לא עושה משהו, הוא עצלן.
כשאתה לא עושה...אתה מאוד עסוק.

כשהאחר מדבר, הוא מרכל...
כשאתה מדבר...
זו ביקורת בונה.

כשהאחר מחליט על משהו, הוא עקשן.
כשאתה עושה זאת,,, יש לך אופי.

כשהאחר לא אומר שלום, הוא מוג-לב.
כשאתה עובר בלי לומר שלום...
אתה סתם מתפזר.

כשהאחר מדבר על עצמו, הוא אגואיסט
כשאתה מדבר על עצמך...
זה בגלל שאתה צריך לפתוח את לבך...

כשהאחר משתדל להיות נחמד,
יש לו מניעים.
כשאתה מתנהג כך...
אתה פשוט נחמד.

כשהאחר עושה משהו
ללא סדר מסוים, הוא מבולגן
כשאתה עושה זאת...אתה יצירתי.

כשהאחר מתקדם, נתנו לו הזדמנויות
כשאתה מתקדם...זה פרי עמלך!

כשהאחר נלחם עבור זכויותיו, הוא עקשן
כשאתה נוהג כך... זה סימן של אישיות.

כשאתה שולח מייל כזה לחבריך, זה בגלל שאתה אוהב אותם.
כשהאחר שולח... הוא חסר מעש.

נכתב על ידי , 13/12/2007 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהיכן רואים את השקיעה


יש אנשים שמראש מתייאשים ומעדיפים להישאר במקום
לראות את השקיעה מאותו מקום שראו אותה תמיד.

יש אנשים שרק עכשיו התחילו לטפס.
בשקיעה יצפו במנוחתם, בדרכם אל הפסגה.

יש כאלה שהגיעו לאמצע הדרך.
וזו היא תחנתם האחרונה, הם אולי אינם יודעים זאת,
מספיק יפה להם, הם ישארו שם ויתהו...
האם יוכלו להגיע לפסגה, ואיך השקיעה נראית משם ?

ויש אחרים
שיגיעו לפיסגה
אך במרוצתם לא יספיקו להנות מן השקיעה.
הם כבר מחפשים פסגה אחרת.

ואת היכן תהיי ?
אל תהיי מאלה שכל כך מתייאשים שאפילו לא ניסו לטפס לפיסגה שלהם.
ואל תעצרי באמצע הדרך שלך כשאת בעצם מסוגלת להמשיך הלאה.
וכשתגיעי לפיסגה שלך תעצרי שנייה ותסתכלי על השקיעה, תיהני ממנה ...
ואז - תמשיכי לפיסגה הבאה!

נכתב על ידי , 13/12/2007 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני...!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני...!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)